Jump to content

Judgment day


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Jahapp nu ryktas det att "domedagsprofeten" Harold Camping har sagt att domedagen är här den 21: oktober fredag nästa vecka. Han hade ju fel sist den 21:a maj det är väl ingen stor chans att han har rätt denna gång heller. Ja om han har fel denna gång igen så lär han skylla på nåt annat denna gång. Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir förbryllad över att det skapas seriösa trådar om detta. Det är inte spännande, det är inte läskigt, det är inte tråkigt och det är inte kul. Det är bara en idiot som bör få så lite utrymme som möjligt.

Blir jag också, inget händer. Börjar bara bli tråkigt. Fattar inte ens varför Media ger honom utrymme.

OM det händer nått, ska jag bunkra upp mig med massa jävla öl.

Ska jag dö ska jag fan dö med stil!!!!

Jo, men ska man göra så måste man ju bunkra upp med massa öl/sprit 3-5 gånger per år..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lite skeptiskt mot detta den som lever får se.

^Jag håller fortfarande med dig om det du skrev i den gamla tråden. :yes:

--

Det stavas "judgement", mer än så vill jag inte tillföra denna tråd.

Båda är egentligen rätt. Har man för avsikt att skriva Drottningens och Imperiets Engelska skriver man judgement; vill man sänka sig till de obelevade amerikanernas nivå kan man skriva judgment.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, gubben fick ju en stroke förra gången han trodde undergången var på gång, så hoppas att han dör helt den här gången.

Men att köra undergången på Football Manager 2012:s releasedag är jävligt lågt. Och innan höstlovet!

Nej nej lås in han på psyk och släng bort nyckeln helt så han aldrig kommer ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...