Jump to content

Kronprinsessan väntar barn!


Sniper
 Share

Recommended Posts

Personligen tycker jag att detta är ungefär lika intressant som vad för tapet min granne på andra sidan gatan har inne på skithuset. Jag känner inte henne och hon är ingen stor ikon för mig som faktiskt har en betydande roll i min värld, alltså är det inte mer intressant än om Sofia, 25 år gammal från Tranås, är gravid.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska de förbjudas skaffa barn bara för att de råkar vara kända? :S

Ja!

--

Nej, klart att de inte ska. Men man borde förbjuda barnet att ta över jobbet som Statschef utan arbetsintervju, CV med bild på sig själv (haha! Vad rolig han kommer se ut), kort presentation av sig själv (Hej, jag heter Carl XXIIX. Jag har levt på skattepengar.) etc.

Han kommer förmodligen att vara lika dåligt gjord för jobbet som Kungen själv är. JU.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Bryr" man sig inte om detta är man ignorant och en aning enfaldig. Oavsett vad man anser om monarkin är detta något som markant påverkar landets styre.

Jag tror inte att monarkin kommer leva så länge att den ungen kommer ta över.

Du kan ha rätt. Det är inte helt otänkbart att den europeiska federalstaten har bildats när det blir dags för barnets trontillträde. OM så är fallet kan dock barnet fortfarande få en framträdande representantroll för delstaten Sverige.

Synd att man inte kan ge folk minuspoäng på det här forumet!

Var inte så jävla bitter. ;)

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, då har damblaskorna att göra framöver då. ;)

Såg att vadslagningen om namn var på gång redan. Ganska tråkigt om de väljar Gustav eller Carl... Oscar har det bara funnits två kungar som hetat. Om det nu blir en hane. Om monarkin finns kvar vid ett eventuellt tronövertagande återstår väl att se när man själv blivit pensionär... haha.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan ha rätt. Det är inte helt otänkbart att den europeiska federalstaten har bildats när det blir dags för barnets trontillträde. OM så är fallet kan dock barnet fortfarande få en framträdande representantroll för delstaten Sverige.

Jag syftade dock mer på att Sverige kan ha kommit att bli en republik vid det laget, eller att i alla fall det svenska folket är mogna för en folkomröstning gällande monarkins vara/icke vara. Jag tror absolut inte att det här barnet kommer att sitta som statschef från det att han/hon får titeln tills dess att denne lämnar jordens yta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, då har damblaskorna att göra framöver då. ;)

Såg att vadslagningen om namn var på gång redan. Ganska tråkigt om de väljar Gustav eller Carl... Oscar har det bara funnits två kungar som hetat. Om det nu blir en hane. Om monarkin finns kvar vid ett eventuellt tronövertagande återstår väl att se när man själv blivit pensionär... haha.

De har ingen fantasi så Gustaf blir det!

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, då har damblaskorna att göra framöver då. ;)

Såg att vadslagningen om namn var på gång redan. Ganska tråkigt om de väljar Gustav eller Carl... Oscar har det bara funnits två kungar som hetat. Om det nu blir en hane. Om monarkin finns kvar vid ett eventuellt tronövertagande återstår väl att se när man själv blivit pensionär... haha.

Oscar verkar passande.

Får man våga hoppas på en son utan att bli påhoppad av genus-polisen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...