Jump to content

Android-appar


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jag har skaffat en HTC sensation.

Jag requestar appar, både nödvändiga och onödiga. :3

Som sagt som dem andra har sagt Swedbank appen mycket bra app vart du än går så kan du kolla ditt saldo utan behöva springa till en automat och kolla. Samt GO SMS PRO har själv den appen och den var mycket bättre än standard sms funktionen som finns. FInns lite mer att göra i GO SMS PRO samt så går det mycket snabbare att skicka iväg ett sms med den appen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte tipsa er om en gratis live stream direkt till mobilen eller två Live sport streaming finns 4 kanaler att kolla på. Sen Sport TV där finns det massvis med live stream till olika sporter. Följde just finalen i Carling Cup via Sport TV. Så om ni inte är hemma eller om ni inte kan se just den fotbolls matchen ni vill se så är sport tv bästa lösningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Tänkte tipsa alla som likt jag funderat på att skaffa Swiftkey X, eller kanske till och med testat demot men ändå inte velat betala för fullversionen: Nu finns Swiftkey X för endast 4 ynka kronor på Market!

Det är lätt värt det, jag har bara använt det till tre sms än så länge men tycker redan att det är en rejäl skillnad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har eller har testat Tapatalk? Ser på många forum att folk gör sina inlägg via den appen och eftersom mobilversionen av GTAsajten är lite "sådär" så har jag börjat leta efter alternativ. Men jag betalar inte 20 spänn för en skitapp. Tycker det är otroligt sniket av dem att inte ha någon trial-app. :nuke:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har eller har testat Tapatalk? Ser på många forum att folk gör sina inlägg via den appen och eftersom mobilversionen av GTAsajten är lite "sådär" så har jag börjat leta efter alternativ. Men jag betalar inte 20 spänn för en skitapp. Tycker det är otroligt sniket av dem att inte ha någon trial-app. :nuke:

15 minuter öppet köp.happy_1182248_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit alltså. Kan verkligen rekommendera spelet Game Dev Story. Man driver sitt eget spelföretag. Man anställer programmerare, ljudtekniker, författare, grafiker m.m för att skapa helsköna spel. Man kan mixa genres lite hur man vill (någonsin spelat ett bil/golfspel?).

Man kan verkligen sitta i timmar med Game Dev Story, sjukt beroendeframkallande :D

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...