Jump to content

Trollface & co


ExploSive
 Share

Recommended Posts

Det räcker väl ändå att du postar i en av trådarna?

För övrigt förstår jag inte riktigt, vad går skämtet ut på?

1) Jag råkade posta i Humortråden först, sen upptäckte jag det och editerade bort inlägget

2) Skämtet går ut på att snubben är snål som en jude, och därför inte köper egna cigaretter, utan snålåker på andras.

Are we clear? :)

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Jag råkade posta i Humortråden först, sen upptäckte jag det och editerade bort inlägget

2) Skämtet går ut på att snubben är snål som en jude, och därför inte köper egna cigaretter, utan snålåker på andras.

Are we clear? :)

Hah, då förstår jag skämtet. Ganska kul faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) Jag råkade posta i Humortråden först, sen upptäckte jag det och editerade bort inlägget

2) Skämtet går ut på att snubben är snål som en jude, och därför inte köper egna cigaretter, utan snålåker på andras.

Are we clear? :)

Jävla snåljude, om han ska vara så förbannat snål så hade jag åtminstone kunnat bjuda på en cigg så han inte behöver sno annans rök som en tattare!

Vad arg jag blir....

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:mellow:

Jag tror du abuse-ar de där bilderna lite. Vad är det för "amagaaaaaaaaddwtfffff!!!!" med att man stavat fel, och varför är man troll när man trycker redigera? :confused:

När man just postat inlägget, och upptäcker ett stavfel när det är för sent är väl det lite irriterande? Sen är det inte en själv som är trollet, utan trollet dyker upp "i ens fantasi" när man måste trycka på "redigera"

Rage Comics bygger ju liksom på att man överdriver reaktioner, både bildligt och i handling. Trollface finns inte på riktigt, men i irriterande situationer kan man ju liksom se honom framför sig. Så...

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man just postat inlägget, och upptäcker ett stavfel när det är för sent är väl det lite irriterande? Sen är det inte en själv som är trollet, utan trollet dyker upp "i ens fantasi" när man måste trycka på "redigera"

Rage Comics bygger ju liksom på att man överdriver reaktioner, både bildligt och i handling. Trollface finns inte på riktigt, men i irriterande situationer kan man ju liksom se honom framför sig. Så...

gMV96.png

Nej du, det där förstår inte riktigt... Men försök gärna med en ny serie! :P

Redigerad av Kebab
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man just postat inlägget, och upptäcker ett stavfel när det är för sent är väl det lite irriterande? Sen är det inte en själv som är trollet, utan trollet dyker upp "i ens fantasi" när man måste trycka på "redigera"

Då har du nog missförstått hur trollface ska användas. Trollet i din serie är ju definitivt inte redigeraknappen eller den som trycker på den. Om man nu verkligen kan klämma in nåt troll över huvud taget så är det ju stavfelet. Möjligen, möjligen kunde man klämma in den där "What have I done? :o "-bilden när man just stavat fel och tryckt "skicka", men... nä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då har du nog missförstått hur trollface ska användas. Trollet i din serie är ju definitivt inte redigeraknappen eller den som trycker på den. Om man nu verkligen kan klämma in nåt troll över huvud taget så är det ju stavfelet. Möjligen, möjligen kunde man klämma in den där "What have I done? :o "-bilden när man just stavat fel och tryckt "skicka", men... nä.

Det här kanske inte blev min bästa, men skam den som ger sig! Det kommer snart en ny som är betydligt lättare att förstå!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av de som går tidigt är det väl minst hälften som failar, eller?

DET känner jag igen mig i. I högstadiet var det mopedpojkarna med truckerkeps som lämnade in först och sen sprang över till ICA och köpte en chokladkaka från euroshopper. I gymnasiet var det väl ungefär likadant; de som inte engagerade sig och kunde minst var de som lämnade rummet först.

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...