Jump to content

Avatardelardagen 2010


Kebab
 Share

Recommended Posts

Finns absolut ingen humor i detta, jag har opponerat mig mot detta i flera år och tycker det är en urlöjlig idé.

Du, ensam ja.

Det är en rolig tradition som livar upp stämningen lite på forumet. Det finns ingen alls som tar illa vid (Tror, och hoppas jag) av det här oskyldiga spektaklet, och alla verkar tycka att det är en rolig grej.

Förutom du då, så varför ska du ha rätten att förstöra och sabotera för medlemmar som har lite skoj? Visst, det är aningen utanför ramarna, men vi är i Loungen och det händer en gång om året. Kom igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gulligt. Ni får barnsla er hur mycket ni vill, men se till att ni har tillåtelse av personen i fråga. Adjö.

Det får man ju respektera. Vill inte jag att nån använder sig av min avtar förväntar jag mig att det respekteras.

Sen kan man ju tycka vad man vill om åsikten i fråga.

Nåja, jag får ta nån annan istället då. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis vad jag ville höra. En lugn och sansad post. Bra jobbat. :)

Tycker det bara är barnsligt att förstöra en hel dag med att helt enkelt fejkposta vilket alla gör just nu. Det är inte bara att ni byter avatar, ni imiterar personen i fråga på någon ståndpunkt som sticker ut i mängden. Det är ju därför ni inte tar något avatar/signatur av en person i fråga som är ganska anonym eftersom det inte finns något att imitera i era poster.

Detta exemplet är ju bara så jävla barnsligt så jag blir illamående.

Hörru din jävla inavlade bögfitta vafan gör du med min signaturjävel va? Avataren är för fan copyrightskyddad också. Håll dig jävligt lugn nu, det kliar utav helvete i mitt bannfinger. Jag har inte använt det på en kvart då jag bannade Umberto det jävla aset. Det var enkelt fixat nu när alla har bytt avatars, där fick han allt vad han förtjänade!

@Vice: Kör hårt på vem du vill förutom mig.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, ensam ja.

Det är en rolig tradition som livar upp stämningen lite på forumet. Det finns ingen alls som tar illa vid (Tror, och hoppas jag) av det här oskyldiga spektaklet, och alla verkar tycka att det är en rolig grej.

Förutom du då, så varför ska du ha rätten att förstöra och sabotera för medlemmar som har lite skoj? Visst, det är aningen utanför ramarna, men vi är i Loungen och det händer en gång om året. Kom igen.

Hur förstör jag? Du(Ni) har över 10.000 medlemmar att sno avatar/signatur av och jag vill inte vara med på barnsligheterna. Det är ju snarare du som förstör som vägrar fatta att ett nej faktiskt är ett nej. Jag har all rätt att stänga av dina posträttigheter till midnatt om du inte följer mitt ord.

§1.11 Respektera och följ moderatorernas beslut - Tror inte jag behöver gå in på det mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur förstör jag? Du(Ni) har över 10.000 medlemmar att sno avatar/signatur av och jag vill inte vara med på barnsligheterna. Det är ju snarare du som förstör som vägrar fatta att ett nej faktiskt är ett nej. Jag har all rätt att stänga av dina posträttigheter till midnatt om du inte följer mitt ord.

§1.11 Respektera och följ moderatorernas beslut - Tror inte jag behöver gå in på det mer.

Hahaha, ja. Nåja, det var värt ett försök i alla fall.

Edit: Du har för stor signatur btw. Bara så du vet.

Redigerad av eXotic
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You guys...

Att folk byter avatarer är inte så farligt så länge det håller sig till en dag (är rätt säker på att stora H är av samma åsikt) men ni kan ju låta bli att stjäla avatarer av dem som uppenbarligen inte vill vara med på det hela... You follow me? :rolleyes:

Eller hålla på o "stjäla" tex StellHell och sen skriva att ni ska banna folk. Vissa kan ju gå på det och bli ledsna :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända sedan dagen då Umberto berättade för mig hur sjukvårdsreformen fungerade har jag börjat tänka i nya banor. Jag vill utforska världen. Eller som om kebab skulle sagt: ja för fa-an!

Förresten, den årliga Ungdomsmässan har dragit hit Björn Gustafsson på lördag då han ska köra två gigg... inte för att jag tycker om honom särskilt mycket men man får väl ge honom en sista chans och det är ju alltid kul att titta på tumultet som kommer spåra ur. :mf_doof:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...