SilentViper Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 (redigerad) Gaah fyfan vilken trailer tror jag inte har sett den där trailern underbara miljöer och effekter. Och att spela Oblivion hjälpte inte så mycket fick bara mer sug. Och nu har man iallafall förhandsboka spelet Utvecklarna är helt klart värda 400kr för detta underbara spel som man har sett bilder och läst så mycket om. Hoppas verkligen de håller det dem lovar som man kommer kunna göra i spelet och allt annat som dem har sagt om spelet. Orderdatum: onsdag 20 april, 2011 Produkter ------------------------------------------------------ 1 x Elder Scrolls V: Skyrim /PC 398 ------------------------------------------------------ Total: 398,00SEK (Fri frakt): 0,00SEK Faktureringsavgift *: 19,00SEK Summa: 417,00SEK Moms ingår med: 79,60SEK Nu längtar man ännu mer tills spelet dyker ner i brevlådan tyvärr så är det snart drygt 7 månader kvar men det kommer gå snabbt Redigerad 20 april, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 Gaah fyfan vilken trailer tror jag inte har sett den där trailern underbara miljöer och effekter. Och att spela Oblivion hjälpte inte så mycket fick bara mer sug. Och nu har man iallafall förhandsboka spelet Utvecklarna är helt klart värda 400kr för detta underbara spel som man har sett bilder och läst så mycket om. Hoppas verkligen de håller det dem lovar som man kommer kunna göra i spelet och allt annat som dem har sagt om spelet. Orderdatum: onsdag 20 april, 2011 Produkter ------------------------------------------------------ 1 x Elder Scrolls V: Skyrim /PC 398 ------------------------------------------------------ Total: 398,00SEK (Fri frakt): 0,00SEK Faktureringsavgift *: 19,00SEK Summa: 417,00SEK Moms ingår med: 79,60SEK Nu längtar man ännu mer tills spelet dyker ner i brevlådan tyvärr så är det snart drygt 4 månader kvar men det kommer gå snabbt 4 månader? Spelet släpps i November! Det är om 7 månader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2011 4 månader? Spelet släpps i November! Det är om 7 månader! Räknade lite fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Räknade lite fel där Fan vad ledsen du blev nu... jag beklagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Lite som att vakna en fredag och tro att det är lördag kan jag tänka mig. And when the truth finally dawns, it dawns in: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Undra vad man behöver för dator för att få detta spel att flyta fint? Dom kör ju på dx9 så något extremt borde det ju inte vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2011 Undra vad man behöver för dator för att få detta spel att flyta fint? Dom kör ju på dx9 så något extremt borde det ju inte vara Tror inte det blir så krävande men bara annars vänta tills dem släpper systemkraven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Preview av FZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Preview av FZ! Är det inte nästan samma artikel som Gamereactor skrev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Är det inte nästan samma artikel som Gamereactor skrev? Nästan, men dem har ju fått sett samma saker, så det är klart att dem skriver nästan samma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2011 Nästan, men dem har ju fått sett samma saker, så det är klart att dem skriver nästan samma saker. Då var det som jag trodde hoppas på en gameplay video snart så man får se lite mer i spelet och dess omgivning och funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 http://www.ign.com/videos/2011/04/25/skyrim-the-elder-scrolls-evolved-video Har den här videon varit uppe tidigare? Han pratar om hur Skyrim har utvecklats fram ur Oblivion och Fallout 3, hur omgivningen reagerar till våld (Det finns olika sorters fängelser) och det nya levelsystemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 http://www.ign.com/videos/2011/04/25/skyrim-the-elder-scrolls-evolved-video Har den här videon varit uppe tidigare? Han pratar om hur Skyrim har utvecklats fram ur Oblivion och Fallout 3, hur omgivningen reagerar till våld (Det finns olika sorters fängelser) och det nya levelsystemet. Den var ny för mig! Låter riktigt coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Verkligen intressant video ny för mig var det bara jag som fick lite gåshud att se hur miljön såg ut. Khajitt rasen såg mycket bättre ut nu kommer möjligheten finnas kvar att man kan välja sin egen ras så som i oblivion? Att man kunde spela om Imperial,Orc,Dark,Elf m.fl eller är det bara en och samma figur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Verkligen intressant video ny för mig var det bara jag som fick lite gåshud att se hur miljön såg ut. Khajitt rasen såg mycket bättre ut nu kommer möjligheten finnas kvar att man kan välja sin egen ras så som i oblivion? Att man kunde spela om Imperial,Orc,Dark,Elf m.fl eller är det bara en och samma figur? Han berättade det i filmen, ungefär precis samtidigt som den nya Khajitt:en visades. Det enda man väljer i början är ras och utseende, sedan väljer man klass och så vidare när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 sedan väljer man klass och så vidare när man spelar. Det blir faktiskt ännu bättre! Man väljer inte klass, klassen väljer dig! Du blir den "klass" du spelar som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Det blir faktiskt ännu bättre! Man väljer inte klass, klassen väljer dig! Du blir den "klass" du spelar som Ja just det, man behöver bara välja attribut va? Man väljer inte en klass som sedan kommer vara bra på vissa attribut, utan man blir bra på det man väljer att levla helt enkelt. Är det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Ja just det, man behöver bara välja attribut va? Man väljer inte en klass som sedan kommer vara bra på vissa attribut, utan man blir bra på det man väljer att levla helt enkelt. Är det rätt? Så har jag uppfattat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Så har jag uppfattat det Det är helt klart en intressant approach på det hela, om det blir lika bra som det låter så kommer det inge en rejäl frihetskänsla över hur ens karaktär utformas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2011 Det är helt klart en intressant approach på det hela, om det blir lika bra som det låter så kommer det inge en rejäl frihetskänsla över hur ens karaktär utformas. Om det blir på detta sätt tror jag aboslut att Skyrim har väldigt stor chans att bli det bästa spelet i världshistorien. Det allra första spelet man kan spela precis hur man vill, som vem man vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts