Jump to content

Könsbehåring


okka
 Share

Recommended Posts

Hur fixar ni ert könshår? Egentligen, med tanke på min "filosofi" om hur människan borde vara så naturlig som möjligt, och inte använda deoderant, duscha högst en gång i månaden, aldrig tvätta håret och hur kroppen ska ta hand om sig själv, så borde jag inte raka bort mitt könshår (eller delar av det), men jag tycker att det är ganska nice. Jag sparar som, jag vet inte, en "plätt" typ. Jag rakar pungen också, men det är mest en sexgrej. Däremot håret ovanför, det är mer en estetisk fråga.

Är det någon som har prövat raka en blixt eller nåt?

Diskutera och så!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Truuuuue dat! What's up med att raka, liksom?

Ingen aning. Att underhålla en rakning låter bara jobbigt och med liten payoff. Och att kvinnor gör det förstår jag inte heller. Visst, jag förstår det estetiska när det kommer till en porrfilm men jag vill inte att huden på min överläpp ska irriteras så jag får utslag bara för att man gått ner på en tjej. Föredrar även där en mjuk muff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tjejer vet jag inte vad jag föredrar, har inte lagt mycket fundering omkring det mer än: det får man avgöra själv. Jag klarar av vad tjejer än har mellan benen, liksom det är inte jag som bestämmer det. En gång sa en nära vän till mig (när han fortfarande var tillsammans med den tjejen han hade då) att han hade klargjort för henne att det blir inget sex om hon inte är rakad. Det tycker jag är fucked up! Man kan föredra tycker jag, men det är galet att man ska tvinga någon till det. Det är (typ/nästan/ungefär) som att försöka tvinga på tjejen att börja med p-piller för att man tycker att kondom är träligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...