Jump to content

Lajjan testar!


Lajnux
 Share

Recommended Posts

Jag har en bra ide. Stå vid en "vältrafikerad" dörr och håll upp dörren. Se hur många som tackar dig för att du håller upp dörren (hint: knappt ingen kommer tacka dig, tror jag). Vet inte om det är sådan expertmint du vill utför, men du kan ju prova. :)

Really? På min skola håller folk alltid upp dörrar för varann (en från skolverket eller vad de heter anmärkte att det var det konstigaste med skolan). Och man tackar alltid. Är det inte universalt eller bara här?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag håller alltid upp dörrar. Till och med när jag är ensam kvar på skolan kollar jag bakom mig innan jag bara släpper dörren så ingen får den i ansiktet. Jag tycker det tillhör vanligt hyfs att se till att kunna göra det enklare för andra. -_-

Hey, jag hade inte träffat en tjej jag umgås mycket med om det inte vore för att jag höll upp dörren för henne en gång i tiden. Så det finns mer än bara klyschor i att hålla upp dörren för damer! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man slicka på sin egen armbåge?

Kan man få in sin knutna näve i munnen?

Kan man rita en cirkel med höger hand och en fyrkant med vänster hand?

Jag tror att jag har sett en film med någon som slickade på sin egen armbåge.

Att få in sin knutna näve i munnen lär vara möjligt för de där konstiga människorna man ser på youtube ibland som kan få hela sin underläpp att täcka näsan.

Ja, om man är ambidexter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att jag har sett en film med någon som slickade på sin egen armbåge.

Att få in sin knutna näve i munnen lär vara möjligt för de där konstiga människorna man ser på youtube ibland som kan få hela sin underläpp att täcka näsan.

Ja, om man är ambidexter.

Varför sitter du och skriver det där? Det är Lajjan som ska testa.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...