SilentViper Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Nån annan som tror att det blir regerings byte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Har jag inte sagt, men det blir ju mer och mer så om vi fortsätter som vi gör. Och ja, vi sjöng nationalsången i skolan. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Herregud, bara för att Vänsterpartiet har varit kommunistiskt betyder inte att de är det nu. Likadant som att Folkpartiet inte är liberala bara för att de varit det förr. Måste vi blanda in den himmelske Herren i det här? Vpk är en ulv (eller borde man säga björn?) i fårakläder som fortfarande förespråkar samma politiska principer de gjorde för två decennier sedan - politiska principer som jag, och många med mig, förknippar med kommunism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Hur? Om vi fortsätter släppa in som vi gör, alltså alldeles för mycket av olika kulturer. Mångkultur ser jag inte som något bra för Sverige. Så på så sätt håller jag med Sverigedemokraterna. Men visst ska folk som kommer hi få ha sina firanden, men tycker inte det ska påverka Sverige något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Titta på deras historia. Jag låter Frusciante svara. Herregud, bara för att Sverigedemokraterna har varit rasister betyder inte att de är det nu. Likadant som att Folkpartiet inte är liberala bara för att de varit det förr. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Nån annan som tror att det blir regerings byte? Ehm, nej. Ungefär 3/4 av distrikten räknade och alliansen har egen, eller nästintill, majoritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Jag låter Frusciante svara. Sluta vrida citat, det får dig att framstå som en fitta. Dessutom är SD fortfarande rasister. Vaxxor: Midsommar kommer inte försvinna, det kommer alltid finnas mer svenskar är invandrare i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Dessutom är SD fortfarande rasister. Roligt att du säger 2 saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 http://img215.imageshack.us/img215/1738/grabby1.jpg ofc -.- Dock bara 3 räknade än men lär nog bli så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Roligt att du säger 2 saker. Jag har sagt väldigt många saker, men om SD bara att de är rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 (redigerad) Det gör han ju inte? Du kanske missade att Grumpy bytte ut halva citatet.. Aaah, missa. Men det är ju exakt samma sak. Så förstår varför han gjorde det. Gud, rasister, rasister, rasister. Det enda man hör, ingen pratar om deras andra punkter som inte handlar om invandringspolitiken. Redigerad 19 september, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Aaah, missa. Men det är ju exakt samma sak. Så förstår varför han gjorde det. Gud, rasister, rasister, rasister. Det enda man hör, ingen pratar om deras andra punkter som inte handlar om invandringspolitiken. Nej, det är inte samma sak. Jag sa att FP inte var liberala längre, det betyder inte att SD inte är rasister längre. Då SD i princip är ett en fråge-parti är det väl klart att folk pratar om den frågan, och på grund av deras ställning och utspelanden i den frågan kallas de rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Kan dom från SDU hålla käften. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Kan dom från SDU hålla käften. Samma jävla ramsa om och om igen, stfu jobbiga jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Det är klart att vissa med extrema åsikter dras till SD. Ungefär som att vissa med åsikter långt ut på vänsterhållet dras till V. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Samma jävla ramsa om och om igen, stfu jobbiga jävlar Ungdomar blir alltid extremare än vad partiet är. Det är val, ingen fotbollsmatch, pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 SHALALALALALA Hrm, jag tror att jag har hört det där tidigare. Visst ja, det var när STUDENTERNA gick ut gymnasiet i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts