Jump to content

APB: All points bulletin


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Protip installera inte om ni har kort stubin och ragear hårt på Hackande jävla fittor!

För det första, det finns aimbots till skiten

För det andra, första vapnet man får är sämst och du har absolut ingen chans att farma till dig tillräckligt med pengar för att köpa bättre

För det tredje, EN JÄVLA ENFORCER SKA INTE KUNNA TA NER ETT TEAM PÅ 5 FUCKING CRIMINALS!

JÄVLA SÄR SPEL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det andra, första vapnet man får är sämst och du har absolut ingen chans att farma till dig tillräckligt med pengar för att köpa bättre

Både jag och den jag spelar med hade gott om pengar till nya vapen när vi väl rankade upp contacts tillräckligt högt.

Sen att matchmaking-systemet verkar råkasst är ju en annan sak.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Protip installera inte om ni har kort stubin och ragear hårt på Hackande jävla fittor!

För det första, det finns aimbots till skiten

För det andra, första vapnet man får är sämst och du har absolut ingen chans att farma till dig tillräckligt med pengar för att köpa bättre

För det tredje, EN JÄVLA ENFORCER SKA INTE KUNNA TA NER ETT TEAM PÅ 5 FUCKING CRIMINALS!

JÄVLA SÄR SPEL

Har inte stött på någon hacker än, första vapnet är rätt bra ändå, och jag har fått till mig ordentligt med cash för att få upp mig på fötter.

Spelet är jäkligt kul, som om WoW och GTA fick ett barn.

Jojje_1306610200_1210894_0.jpg

Jojje_1306539669_1210894_1.jpg

gjorde det här idag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...