Jump to content

APB: All points bulletin


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nja, betatillfället startar inte förrän imorgon ändå.

Snarare på söndag.

" FilePlanet users will have the unique opportunity to participate in a beta sneak peek event on Sunday, April 4th 6:00 pm GMT - 9:00 pm GMT. Sneak Peek participants will have access to not only this event, but future beta events as well!"

19:00 till 22:00 för folk på fileplanet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare på söndag.

" FilePlanet users will have the unique opportunity to participate in a beta sneak peek event on Sunday, April 4th 6:00 pm GMT - 9:00 pm GMT. Sneak Peek participants will have access to not only this event, but future beta events as well!"

19:00 till 22:00 för folk på fileplanet.

Tidigast imorgon menade jag. Du tror inte att vi kommer med i tidigare grupper då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hunnit spela en del av betan nu och finns egentligen bara en sak jag är rätt kluven över. Det finns inte direkt något sätt för sin karaktär att göra framsteg, (Känns det som i alla fall, om det nu finns får ni gärna beskriva det) jag är dock osäker på om det är bra eller dåligt. På ett sätt så är det bra eftersom det riktar spelaren mot det som verkligen spelet är, ett action-MMO istället för att bara tänka på vilken rank eller level man är. Men det känns också som att det kan bli något som gör att spelet blir lätt att tröttna på, speciellt om action-delen inte är tillräckligt dynamisk.

Ni som spelat betan får gärna skriva era åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...