Jump to content

APB: All points bulletin


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

APB

Vad tror ni om detta spel? Jag tycker det verkar intressant och kommer nog följa det och se hur det blir i slutet.

Bra ide och kan bli väldigt kul online.

http://www.apb.com/

En trailer där dom förklara lite om spelet

http://www.gametrailers.com/video/pax-east-apb/63688

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inte fått en beta acc än. Fast jag ansökte för ett halv år sen. Nån som vet om det kommer bli en open beta snart så alla får chansen?

Har du inte fått någon invite än så kommer det inte komma på ett tag. De skickade ut nya invites förra veckan. Och open beta är långt borta i horizonten fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har följt spelet sedan det började visas upp, det vill säga innan EA var med i leken och Realtime Worlds stod på egna ben. Inte fått tillgång till betan än även fast jag har varit uppskriven länge. Det som intresserar mig mest är om RP kommer bli något stort i APB, älskade att RPa på SA-MP.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad går spelet ut på? Dödar man monster/npcs eller är det som gunz? dvs att man bara dödar varandra

Du gör missions åt npcs, får reputation med 2 olika factions och får vapen/kläder/upgrades och grejor genom dem. Men, beroende på hur många stjärnor du har (enforcer vet jag inte hur de får stjärnor, men criminals får stjärnor genom att göra kriminella saker) så får du någon i det andra "laget" efter dig.

Kort svar: Man dödar bara varandra. Såvitt vi har sett hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkade ganska bra för mig, tror jag. :whistling:

När jag loggar in på mitt konto på fileplanet fyller i uppgifterna skriver sen in den där koden man får sen kommer jag bara fram till Subcribe sidan nåt med "Subcribe today to get open beta to APB" eller nåt i den stilen.

EDIT: Annars får jag vänta till det släpps i affären men det kommer inte ha nån månads kostnad som WoW va?

EDIT 2: Gjorde nytt acc men nu kommer ja fram till "Game Key Processing

Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact"

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...