Jump to content

APB: All points bulletin


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som tänker köpa detta? Sitter här och funderar om jag ska eller inte. Jävligt pank ATM eftersom jag inte har något sommarjobb i år.

Beror nog på hur mycket det kostar i månaden, hoppas det inte är allt för dyrt.

Lär inte köpa det vid release, om det fortfarande är aktivt vid ett senare skede kanske jag köper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får massa Beta apply saker från FilePlanet samt get your key to APB också. Men enda jag får är en ruta där det står

"Game Key Processing

Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact"

Oavsett vilken beta key till spel jag ska ha. Spelar inge roll om jag trycker direkt när jag får mailet eller senare bara samma sak igen. Vad kan felet vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får massa Beta apply saker från FilePlanet samt get your key to APB också. Men enda jag får är en ruta där det står

"Game Key Processing

Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact"

Oavsett vilken beta key till spel jag ska ha. Spelar inge roll om jag trycker direkt när jag får mailet eller senare bara samma sak igen. Vad kan felet vara.

It will be released automatically when we have reviewed your request.

when we have reviewed your request.

reviewed your request.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...