Lajnux Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Funderar på att köpa Anno 2070, någon som har spelat det och kan avlägga en rapport? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Funderar på att köpa Anno 2070, någon som har spelat det och kan avlägga en rapport? Spelade de tre första uppdragen och jag är sjukt besviken! Man får hela tiden order om vad man ska göra och får inte alls tänka något själv. Det skulle ju kunna vara bättre i de senare uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2012 Knights of the Old Republic, -75% = 2,24€ (flash sale) Frozen Synapse, -80% = 4,59€ Köp ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2012 The Witcher, -75% = 1,99€ The Witcher 2, -60% = 15,99€ Båda är på flashrea som gäller i ca 4 timmar till, så pass på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2012 The Witcher, -75% = 1,99€ The Witcher 2, -60% = 15,99€ Båda är på flashrea som gäller i ca 4 timmar till, så pass på! Sinnessjuka spel, faktiskt. Glad att jag plockade upp dem i vintras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 FUUUUUUUUUUU http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4819690_460s.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 Köpte Old World Blues och Lonesome Road i natt när det var 75% rea. Dags att spela New Vegas igen, är pepp som fan! .. men nu är mina föräldrar och hälsar på hela helgen. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 Köpte Old World Blues och Lonesome Road i natt när det var 75% rea. Dags att spela New Vegas igen, är pepp som fan! .. men nu är mina föräldrar och hälsar på hela helgen. fml Old World BLues var lite segt o drygt. Första DLCet jag klarade för ett par dagar sen. Fortfarande på main questet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2012 Old World BLues var lite segt o drygt. Första DLCet jag klarade för ett par dagar sen. Fortfarande på main questet. Det har jag svårt att tro. Som jag läste är OWB det bästa DLCt de släppte, och innehöll en hel del komik. Jag gillar det än så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2012 Det har jag svårt att tro. Som jag läste är OWB det bästa DLCt de släppte, och innehöll en hel del komik. Jag gillar det än så länge! Jo det var lite komisk mellan åt då man kunde välja lite roliga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 23 juli, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2012 http://fstrhrs.com/b/cash-money.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 Steam har halloween rea just nu! Finns en del OK deals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2012 Bioshock 1&2 och Lucius köpt. Aldrig spelat Bioshock förut! :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Tänkte köpa GTA IV Complete Edition för 75 spänn eftersom jag fortfarande inte har spelat expansionerna. Läser emellertid på Steams forum att det är många som har problem med att aktivera nycklarna. Är det någon här som känner igen det? Jag är ingen van Steam-användare ska jag erkänna... Men kommer jag, ifall jag får problem, kunna lösa det med deras support? Dealen gäller bara i sex timmar till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Tänkte köpa GTA IV Complete Edition för 75 spänn eftersom jag fortfarande inte har spelat expansionerna. Läser emellertid på Steams forum att det är många som har problem med att aktivera nycklarna. Är det någon här som känner igen det? Jag är ingen van Steam-användare ska jag erkänna... Men kommer jag, ifall jag får problem, kunna lösa det med deras support? Dealen gäller bara i sex timmar till... Jag har köpt precis det spelet, och några andra, aldrig något problem, alls! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 (redigerad) Jag har köpt precis det spelet, och några andra, aldrig något problem, alls! Det var det jag ville höra! Nu ska här liras. Redigerad 8 november, 2012 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Tänkte köpa GTA IV Complete Edition för 75 spänn eftersom jag fortfarande inte har spelat expansionerna. Läser emellertid på Steams forum att det är många som har problem med att aktivera nycklarna. Är det någon här som känner igen det? Jag är ingen van Steam-användare ska jag erkänna... Men kommer jag, ifall jag får problem, kunna lösa det med deras support? Dealen gäller bara i sex timmar till... Jag fick ett problem med samma sak, men det är lätt att fixa så inga större problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Jag fick ett problem med samma sak, men det är lätt att fixa så inga större problem! Jag köpte det också, tänkte faktiskt beställa spelet ifrån cdon men ja.. halva priset direkt på steam är inte fy skamm! Dock så har jag har inte fått några cd-keys alls, lätt att fixa how? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2012 HÖSTREAN ÄR HÄR GRABBAR!! KONSUMERA MERA!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2012 Deus Ex: Human Revolution för ca 50 spänn. Köp, för fa-an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts