Jump to content

Steam [Valve]


Boomer
 Share

Recommended Posts

Testade nu. Fick en till 50% off på CoD Black ops. Så fortfarande Dåligt!

Men det är väll fortfarande bättre än ingeting? :confused: Va glad istället att steam har det här istället för ingeting..

Fattar inte varför folk klagar så hårt, jag tycker 50% på BO är väldigt bra. Det är ju absolut bättre än ingeting, visst det hade kunnat varit bättre..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk också att Steam hade gått väldigt mycket minus om man fick välja vilket spel man kan få!

Tänk typ såhär, 4 miljoner spelare craftar sitt kol för att ta Skyrim som ett exempel som kostar 49,99Euro

4 miljoner gånger 49,99 Euro.... Yeah you do the math!

Nejnej det fattar jag. Men billiga spel hade ju inte var så stor förlust. Om man tar spelen som vart i "The great gift pile" spelen man ska få achievements i. Har nästan bara vart billiga spel och inget i 40 euros klassen.

iweX: Jag har BO och haft det sen det släpptes, därför det är dåligt. Okej om det kom en pricecut på något man inte har i sin lista.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en kupong som ger mig 50% på spelet 1, 2, 3, Kick It. Vet inte om jag kommer använda den, verkar inte vara något jättespel direkt.

Sedan har jag en kupong som ger mig 50% på valfritt Valvespel. Funderar på att kanske skaffa Portal 2 eller Left 4 Dead 2.

Ingen aning om var jag fått kupongerna från, eller varför. Men jag har fått dem i alla fall. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en kupong som ger mig 50% på spelet 1, 2, 3, Kick It. Vet inte om jag kommer använda den, verkar inte vara något jättespel direkt.

Sedan har jag en kupong som ger mig 50% på valfritt Valvespel. Funderar på att kanske skaffa Portal 2 eller Left 4 Dead 2.

Ingen aning om var jag fått kupongerna från, eller varför. Men jag har fått dem i alla fall. :P

Tror du gjort steam achievements, tex som att ha mer än 10 spel i din wishlist och så vidare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en kupong som ger mig 50% på spelet 1, 2, 3, Kick It. Vet inte om jag kommer använda den, verkar inte vara något jättespel direkt.

Sedan har jag en kupong som ger mig 50% på valfritt Valvespel. Funderar på att kanske skaffa Portal 2 eller Left 4 Dead 2.

Ingen aning om var jag fått kupongerna från, eller varför. Men jag har fått dem i alla fall. :P

ifall du inte har spelat portal 2 så måste du ju ta de :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, fast Portal är ju verkligen bara ett engångslir. L4D känns som ett spel man kan spela några gånger innan man tröttnar. Så jag funderar på om det är värt att betala för Portal när man bara kommer lira det en gång.

L4D är för mig ett periods spel. Du kanske tappar lusten efter ett tag, men den kommer alltid tillbaka. Speciellt att spela VS mode. Så det är verkligen ett spel som håller i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...