Gof Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Guld och brons. Ganska nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Hahah helt sanslöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2010 Är det någon som kollar på skidåkningen? Vilket jävla lagarbete! Så snyggt jobbat! Heja! Heja! Kom igen! HELLNER OCH OLSSON GULD OCH BRONS! Vilket jävla race! Fan vad snyggt! Håller med till 100%!! Älskar kommentatorerna också... Han 'andrakommentatorn' (vem det nu är) är så jävla rolig när han blir så överexhalterad och skrattar som ett barn. Håller också med er angående hockeyn, Canada/Schweiz... Riktigt spännande match och riktigt kul att höra på kommentatorerna då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Vad tror ni om damernas skidskytte ikväll? Och vet ni om man kan se sändningarna på webben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Vad tror ni om damernas skidskytte ikväll? Och vet ni om man kan se sändningarna på webben? Jag tror att man kan se allting på SVT Play. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Jag tror att man kan se allting på SVT Play. Japp, både kommenterade och okommenterade sändningar. Det är där jag brukar kolla. www.svt.se/os/ -> Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Japp, både kommenterade och okommenterade sändningar. Det är där jag brukar kolla. www.svt.se/os/ -> Live Det är väl dock vara huvudsändningarna som är kommenterade? Typ de som sänds på SVT1, SVT2 och möjligtvis SVT24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Sweet, är det live alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Sweet, är det live alltså? Yes. Grym match nu mellan Ryssland och Tjeckien, hockeynatten har börjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 Var kan jag se curlingmatchen mellan sverige och norge som spelas nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2010 (redigerad) Var kan jag se curlingmatchen mellan sverige och norge som spelas nu? På internet Edit: Norrmännens byxor är för övrigt skitfula (Jak er fashionbloggerer) Redigerad 21 februari, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 På internet Edit: Norrmännens byxor är för övrigt skitfula (Jak er fashionbloggerer) Mena! Fan vad fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Silver till Sverige i fristil stafett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Silver till Sverige i fristil stafett. ... och hockeydamerna går mot en bronsmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 ... och hockeydamerna går mot en bronsmatch. Ja man hade ju inte väntat sig något annat :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Ja man hade ju inte väntat sig något annat :/ Nej, gud nej. Jag hade inte alls några förväntningar på en repris från förra OS, jag trodde redan i inledningen att vi skulle spela om bronspengen. Det är precis som Rehnberg sade, Sverige har utvecklats ytterligare sedan senaste OS. Men Kanada och USA har utvecklats ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Damhockey, ja jisses... Jag ser bättre hockey om jag promenerar till den lokala rinken och ser högstadiekillarna lira än det här spektaklet. Damhockey=jämställdhet gone wrong. Den där kanadensiska damcoachen är äkta BabeBattle-material förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Damhockey, ja jisses... Jag ser bättre hockey om jag promenerar till den lokala rinken och ser högstadiekillarna lira än det här spektaklet. Damhockey=jämställdhet gone wrong. Äsch, Kanada och USA är väldigt underhållande att se. Det är även skoj att se Finland som har varit riktigt bra i år tycker jag, speciellt Finlands målvakt som står pall mot Kanada i detta nu, och gör det bra! "Bara" 2 - 0 till Kanada efter lite mer än halva andra. Den där kanadensiska damcoachen är äkta BabeBattle-material förresten. Eller hur! http://cache.daylife.com/imageserve/02LH7oG3gBg4F/340x.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Vet inte hur många gånger jag har kollat på det här klippet (upplösningen från dubbeljakten i lördags). Rysningar varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2010 Någonting jag inte alls förstår mig på är hur det kan vara konståkning varenda eviga kväll i OS. Jag har sett herrar åka, jag har sett damer åka, jag har sett herrar och damer åka i par, men lik förbannat så vägrar konståkning försvinna från TV-rutan, visas alla tävlingarna i repris eller hur fungerar den där sporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts