Jump to content

Medal Of Honor Afghanistan


Cyper
 Share

Recommended Posts

Jag tittade nyss på lite multiplayer gameplay. Det ser inte precis ut som ett djupare och mer seriösare medal of honor utan verkar likna Modern warfare 2 gameplay mässigt. Springa. Skjuta. Parera skotten. Springa runt och skjuta med raketkastare. Bli skjuten några gånger och springa vidare. Allt detta komponerat till enormt coola (inte) och flashiga ljudeffekter. Sedan verkar spelet använda sig av perks, vilket är ironiskt eftersom det skulle vara ett seriösare spel. Jag hade nog för höga förväntningar. Dumt av mig. Det blir inget köp för min del i allafall..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tittade nyss på lite multiplayer gameplay. Det ser inte precis ut som ett djupare och mer seriösare medal of honor utan verkar likna Modern warfare 2 gameplay mässigt. Springa. Skjuta. Parera skotten. Springa runt och skjuta med raketkastare. Bli skjuten några gånger och springa vidare. Allt detta komponerat till enormt coola (inte) och flashiga ljudeffekter. Sedan verkar spelet använda sig av perks, vilket är ironiskt eftersom det skulle vara ett seriösare spel. Jag hade nog för höga förväntningar. Dumt av mig. Det blir inget köp för min del i allafall..

Ljud effekterna är bra tycker jag. Älskar ljudet från M16 och M4 Carbine. Killstreak rewards märker man knappt av, när du sätter ut en mortarstrike så måste du använda kikare och sätta ut en punkt. Spelet är verkligen mer balanserat än MW2. Jag kommer nog köpa detta när det är klart. noobtube och rocketlauncher har inte så stor spräng radie. Du får inte som på cod 6 kills om alla är på ett ställe. Du kanske får 2, jag bryr mig inte alls om jag får en raket i huvudet i detta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Ljud effekterna är bra tycker jag. Älskar ljudet från M16 och M4 Carbine. Killstreak rewards märker man knappt av, när du sätter ut en mortarstrike så måste du använda kikare och sätta ut en punkt. Spelet är verkligen mer balanserat än MW2. Jag kommer nog köpa detta när det är klart. noobtube och rocketlauncher har inte så stor spräng radie. Du får inte som på cod 6 kills om alla är på ett ställe. Du kanske får 2, jag bryr mig inte alls om jag får en raket i huvudet i detta spel.

Det lät precis som om spelet var på väg tillbaka till dess rötter då Goodrich först yttrade sig om det, att det skulle bli mer realistiskt och seriösare. Det ser i allafall inte ut så. Vad tusan är ''Revange kill''? Sedan alla poäng (XP?) som ploppar upp då man skjuter någon. Ser minst lika oseriöst ut som tidigare spel.

Det är inte speciellt seriöst då man kan springa framför varann, skjuta upp två magansin, och finta skotten, eller ta upp en raketkastare i all hast.

Slutligen har jag bestämt mig för att inte köpa spelet. Det ser ut som vilket arkadspel som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det lät precis som om spelet var på väg tillbaka till dess rötter då Goodrich först yttrade sig om det, att det skulle bli mer realistiskt och seriösare. Det ser i allafall inte ut så. Vad tusan är ''Revange kill''? Sedan alla poäng (XP?) som ploppar upp då man skjuter någon. Ser minst lika oseriöst ut som tidigare spel.

Det är inte speciellt seriöst då man kan springa framför varann, skjuta upp två magansin, och finta skotten, eller ta upp en raketkastare i all hast.

Slutligen har jag bestämt mig för att inte köpa spelet. Det ser ut som vilket arkadspel som helst.

Singleplayer kanske är mer seriöst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avbeställer sin förbeställning på spelet

I smell en flopp.

Tack för påminnelsen. Bokade för att få betan :)

Hm, min förbokning ser inte ut att finnas bland mina beställningar? wth? Har ju inte kvar mailet heller, har råkat rensa bort det. Attsingen

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Jag spelar den öppna betan och efter att ha spelet i någon timme så tycker jag att spelet känns segt. Det tar alldeles för lång tid att titta ner i iron sight. Jag tycker att kontrollerna för spelet också är konstiga och de känns väldigt sluggish.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beta :o

Vart??!!

Edit: http://www.medalofhonor.com/pcopenbeta tror dock inte min 2 kärninga 3GHZ prossersor kommer klara de dock

Edit: har hunnit prova lite snabbt nu. Jag tycker det var väldigt sköj, allt känns ju som bad company 2 fast utan förstörelsen. Vid några tillfällen så kändes det som AA så det var inte rikgtig cal of duty Gun and run liksom vilket var extremt bra :) fick stadiga 50 - 60 fps på medium/High med min burk E8400 @ 3ghz 4gb ram och 9600 gso

Blir köp för mig när de släpps ^_^

Edit2: efter spelat nån till timma så får jag nog ta tillbaka vad jag precis sa..

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat betan i 4-5 timmar nu. Jag tycker spelet verkar helt okej. Visst finns det saker som kan förbättras (RPG'S, tubes).

När man skjuter en RPG mot en grupp så måste man pricka dem ca 1-2meter ifrån, annars dör dem inte. Sen är spawnplatserna i sectormappen lite.. dålig. Har man alla 3 sector's behöver man ju bara campa deras spawn. Rekylen är också lite väl dålig. Snipers kan man ju totalt döda alla pga att man inte behöver göra mantelrörelsen. Lite tråkigt är det att det är BD2 systemet, där man måste lvla för attt få vapen.. Grafiken ser iaf bra ut.

Det är mina åsikter iaf. Visst, jag kommer nog inte köpa det, utan köpa cod 6 istället. Men betan är ju iaf inte så dålig att man stänger av direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kört ett tag och Bad of Duty: Modern Company 2 är vad det är.

Nej, The Adventures of Sunglasses McBeardman kommer inte vara ett köp för mig.

Håller med dig på det, jag testade betan en stund och det var väll inte riktigt min grej, för likt MW2. Jag spelar hellre BC2 :)

Redigerad av Ferrari
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankade betan igår kväll, efter det jag hade hört trodde jag att de skulle suga balle men jag gillade det! Väldigt likt BC2 med (för mig) förbättrad känsla.

Ägde sönder, blir nog ett köp B) Segt att CoD: Black Ops också kommer ut snart, kommer inte få nått skolarbete gjort :P

Edit: Förbokat @spelbutiken för 348 ;>

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat betan i 4-5 timmar nu. Jag tycker spelet verkar helt okej. Visst finns det saker som kan förbättras (RPG'S, tubes).

När man skjuter en RPG mot en grupp så måste man pricka dem ca 1-2meter ifrån, annars dör dem inte. Sen är spawnplatserna i sectormappen lite.. dålig. Har man alla 3 sector's behöver man ju bara campa deras spawn. Rekylen är också lite väl dålig. Snipers kan man ju totalt döda alla pga att man inte behöver göra mantelrörelsen. Lite tråkigt är det att det är BD2 systemet, där man måste lvla för attt få vapen.. Grafiken ser iaf bra ut.

Det är mina åsikter iaf. Visst, jag kommer nog inte köpa det, utan köpa cod 6 istället. Men betan är ju iaf inte så dålig att man stänger av direkt.

Själv tycker jag det är skönt att rockets & Tubes är så pass dålig som dom är. Det finns fan inget fittigare än att se nån jävla p12 springa mot en, du dödar han och får din killstreak MEN han hinner få iväg en tub och med sin jävla patetiska DANGER FUCKIN CLOSE spränger han bort dig utan problem... Nej tack och lov får dåliga rockets & tub, mindre rage då iallafall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...