Jump to content

Medal Of Honor Afghanistan


Cyper
 Share

Recommended Posts

Ingen aning hitta mitt i buskarna :ph34r:

Fy! :ph34r:

------

Skulle fått mitt igår men försenat. Kontaktade Spelbutiken tidigare idag och frågade ifall jag får det imorrn eller om de kommer dröjja längre, de svarade att det är skickat idag, det är bara hemsidan som är seg med att ändra status och att det skulle ändras ikväll.

Nu är status bytt från Behandlas till Klart, betyder Klart att den är klar att skickas eller att den är skickad? ugh :/

Hoppas jag får den imorrn annars blir jag ledsen i ögat :( Hört att spelbutiken har lurats om sånt innan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy! :ph34r:

------

Skulle fått mitt igår men försenat. Kontaktade Spelbutiken tidigare idag och frågade ifall jag får det imorrn eller om de kommer dröjja längre, de svarade att det är skickat idag, det är bara hemsidan som är seg med att ändra status och att det skulle ändras ikväll.

Nu är status bytt från Behandlas till Klart, betyder Klart att den är klar att skickas eller att den är skickad? ugh :/

Hoppas jag får den imorrn annars blir jag ledsen i ögat :( Hört att spelbutiken har lurats om sånt innan

Klart är när produkten är skickad. Behandlas är när de sitter och snickrar på den.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Floppade det här spelet? Har nästan inte hört någonting om det.

Multiplayern borde ju vara rätt okej i och med att det är Dice som gjort den. Singleplayer har jag dock ingen aning om.

Men jag känner som du, man har verkligen inte hört någonting om den, inte sedan release i alla fall. Den enda artikeln jag läste innan beskrev det väl bara ungefär som ett MoH som inte når upp till sina glansdagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Floppade gjorde det kanske inte men det är ju verkligen inget ut över det vanliga tycker jag. Känns som en blandning mellan BD2 och MW2. Minns att ljudet på vapena var grymma som dem brukar vara med Dice.. Utöver det så var det inget speciellt tycker jag. Vill man spela ett spel där det är mera "speed" på banorna väljer man CoD serien, vill man spela större banor med mindre "speed" väljer man bad company 2. Tråkigt att det blev en sådan flopp, personligen förväntade jag mig lite mer faktiskt.

Singel player läget är det absolut inga fel på, men Multi player läget är väll.. sådär. Man skulle låtit Dice utveckla båda SP & MP tycker jag. Finns en del grejer i SP som inte finns med i MP, tex att man kan "slidea". Rätta mig om jag har fel någon!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...