Jump to content

Dans


AngryAxel
 Share

Dans-frågan  

59 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så de har inget med ditt helt värdelösa fylletemprament att göra?

Haha, du vet så lite så du blir äcklig. Mitt temperament är inte något fel på, bara fel plats på fel tidpunkt två gånger. Men visst, bara för du är en fegfitta och inte vågar stå upp för dig själv och skulle springa är inte mitt problem tjejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du vet så lite så du blir äcklig. Mitt temperament är inte något fel på, bara fel plats på fel tidpunkt två gånger. Men visst, bara för du är en fegfitta och inte vågar stå upp för dig själv och skulle springa är inte mitt problem tjejen.

Forumtemperament då? :rolleyes:

Jag fattar att alla inte vill dansa, det krävs lite självförtroende (och mycket självförtroende om man verkligen inte kan röra sig). Det jag tror man ska tänka på är att det faktiskt inte gör så mycket om man dansar mindre bra. Det är i stort sett ingen som bryr sig, de som bryr sig är för nyktra eller troligtvis osäkra själva...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du vet så lite så du blir äcklig. Mitt temperament är inte något fel på, bara fel plats på fel tidpunkt två gånger. Men visst, bara för du är en fegfitta och inte vågar stå upp för dig själv och skulle springa är inte mitt problem tjejen.

Så vitt jag minns, så blev du dissad av en tjej och gick ut och skogen och slogs med ett träd tills du bröt handen.

Samt att de var du som tänkte ta livet av dig?

Vi får dessutom inte glömma att du körde rattfull på en motorväg, då du va så tankad att du nästan somnade.

Är det din definition av att stå på sig själv och vara modig, stursk och cool, fine.

Då är jag mer än gärna en fegfitta.

Jag tar gärna konflikter, försvarar min åsikt och har gärna diskussioner.

Att min första impuls inte består i av att slåss beror nog mest på att jag nästan helt avsaknar bondegener...

När ska du inse att du är en jävla loser?

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vitt jag minns, så blev du dissad av en tjej och gick ut och skogen och slogs med ett träd tills du bröt handen.

Samt att de var du som tänkte ta livet av dig?

Är det din definition av att stå på sig själv och vara modig, stursk och cool, fine.

Då är jag mer än gärna en fegfitta.

Jag tar gärna konflikter, försvarar min åsikt och har gärna diskussioner.

Att min första impuls inte består i av att slåss beror nog mest på att jag nästan helt avsaknar bondegener...

Ouch.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vitt jag minns, så blev du dissad av en tjej och gick ut och skogen och slogs med ett träd tills du bröt handen.

Samt att de var du som tänkte ta livet av dig?

Vi får dessutom inte glömma att du körde rattfull på en motorväg, då du va så tankad att du nästan somnade.

Är det din definition av att stå på sig själv och vara modig, stursk och cool, fine.

Då är jag mer än gärna en fegfitta.

Jag tar gärna konflikter, försvarar min åsikt och har gärna diskussioner.

Att min första impuls inte består i av att slåss beror nog mest på att jag nästan helt avsaknar bondegener...

När ska du inse att du är en jävla loser?

Du har inte detaljerna och jag tänker inte dra det för dig, för du är så jävla dryg i vilket fall din lilla fitta.

Vad har mina alkoholvanor med självmord att göra? Jag var villig att dö den kvällen och jag var spiknykter din lilla grisjävel.

När ska du inse att du är så jävla ful så dina kläder inte hjälper dig på traven?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dansar alltid på krogen. Det är inte vackert, men jävligt kul och jag skiter fulltsändigt i hur jag ser ut. Faktum är att gillar att göra mig lite extra ful för skojs skull, men jag tror inte att folk fattar att jag inte är seriöst. ^_^:wub:

Jag dansade bal förra året, och det var minst sagt organiserat. Det var verkligen episkt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dansar alltid på krogen. Det är inte vackert, men jävligt kul och jag skiter fulltsändigt i hur jag ser ut. Faktum är att gillar att göra mig lite extra ful för skojs skull, men jag tror inte att folk fattar att jag inte är seriöst. :D:D

Självdistans är sexigt!

Jag dansade bal förra året, och det var minst sagt organiserat. Det var verkligen episkt kul.

Att det inte var någon bal var en fet nackdel med att gå i en skola där andelen tjejer är mindre än Centerpartiets röstantal i nästa riksdagsvalet. Hur många timmar i veckan övade ni? Var det frivilligt, fick ni någon slags kompensation?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självdistans är sexigt!

Att det inte var någon bal var en fet nackdel med att gå i en skola där andelen tjejer är mindre än Centerpartiets röstantal i nästa riksdagsvalet. Hur många timmar i veckan övade ni? Var det frivilligt, fick ni någon slags kompensation?

Vi övade två timmar varje söndag plus en timma var tredje onsdag hela vårterminen! Det var helt och hållet frivilligt, och kostade allt som allt ganska mycket pengar. Balen är en väldigt stor grej i Linköping och har egentligen inget alls med skolorna att göra (förutom att en av personerna måste gå i trean för att man ska få delta). Således var vi tvungna att betala 800 för själva balen (galet bra pris med tanke på vad man fick; träningar hela vårterminen och trerättersmiddag inklusive dryck på balkvällen), 200 för fotot, 500 för att åka nercabbat efter balen, 2300 för frack, 800 för alkohol... Helt klart värt det alltså, ville bara förtydliga att vi inte fick någon slags kompensation. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte detaljerna och jag tänker inte dra det för dig, för du är så jävla dryg i vilket fall din lilla fitta.

Vad har mina alkoholvanor med självmord att göra? Jag var villig att dö den kvällen och jag var spiknykter din lilla grisjävel.

När ska du inse att du är så jävla ful så dina kläder inte hjälper dig på traven?

Nu handlade det om att du pratade om att stå på sig och vara en man och att man inte "skulle springa".

Självmord är väl ändå ett sätt "att springa" ifrån problemen på, tycker du inte?

Då undrade jag (även fast de kan vara svårt att uppfatta) vem är du att beskylla mig för att vara en fegfitta?

När du själv inte ens kan stå för det du skriver (att stå på sig, vara macho man och inte springa osv), vilket du bevisat flera gånger.

Mitt utseende är väl det mest irrelevanta i världen? Ialla fall i den här diskussionen..

Men det är samma sak där, vem är du (en chilenare på en och femtio med mopedfjun och flames tatueringar) att klaga på mitt utseende?

Summan av kardemumman; förspråka inget du själv inte kan stå för.

Nu antar jag att jag åker på ban eller får 3-4 meningar där jag blir kallad diverse "din lilla -".

Men de vore kul om du kom med något relevant också :D

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu handlade det om att du pratade om att stå på sig och vara en man och att man inte "skulle springa".

Självmord är väl ändå ett sätt "att springa" ifrån problemen på, tycker du inte?

Då undrade jag (även fast de kan vara svårt att uppfatta) vem är du att beskylla mig för att vara en fegfitta?

När du själv inte ens kan stå för det du skriver (att stå på sig, vara macho man och inte springa osv), vilket du bevisat flera gånger.

Mitt utseende är väl det mest irrelevanta i världen? Ialla fall i den här diskussionen..

Men det är samma sak där, vem är du (en chilenare på en och femtio med mopedfjun och flames tatueringar) att klaga på mitt utseende?

Summan av kardemumman; förspråka inget du själv inte kan stå för.

Nu antar jag att jag åker på ban eller får 3-4 meningar där jag blir kallad diverse "din lilla -".

Men de vore kul om du kom med något relevant också :unsure:

Du har ju onekligen ingen aning om vad du snackar om, så kommer som sagt inte gå in på det för du fattar ju inte själv din IQ befriade.

Du kallar mig loser och bonde, var skulle jag inte få klanka ner på ditt utseende (Albinoneger med grisnäsa och allmänt downsyndromutseende, see what I did there.)

Du försöker måla upp en bild som inte stämmer med verkligheten och jag plockar bara ner dig på jorden igen, visst kan jag banna dig men känner inte att det finns någon mening med det, du är en dryg fitta och jag kommer banna dig för något värre än att du tror du är cool för du kallar mig för en jävla loser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju onekligen ingen aning om vad du snackar om, så kommer som sagt inte gå in på det för du fattar ju inte själv din IQ befriade.

Du kallar mig loser och bonde, var skulle jag inte få klanka ner på ditt utseende (Albinoneger med grisnäsa och allmänt downsyndromutseende, see what I did there.)

Du försöker måla upp en bild som inte stämmer med verkligheten och jag plockar bara ner dig på jorden igen, visst kan jag banna dig men känner inte att det finns någon mening med det, du är en dryg fitta och jag kommer banna dig för något värre än att du tror du är cool för du kallar mig för en jävla loser.

Tror nog att det finns en annan person som skulle behöva komma ner på jorden. Vad håller du på med egentligen?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju onekligen ingen aning om vad du snackar om, så kommer som sagt inte gå in på det för du fattar ju inte själv din IQ befriade.

Du kallar mig loser och bonde, var skulle jag inte få klanka ner på ditt utseende (Albinoneger med grisnäsa och allmänt downsyndromutseende, see what I did there.)

Du försöker måla upp en bild som inte stämmer med verkligheten och jag plockar bara ner dig på jorden igen, visst kan jag banna dig men känner inte att det finns någon mening med det, du är en dryg fitta och jag kommer banna dig för något värre än att du tror du är cool för du kallar mig för en jävla loser.

Nu slutade det ju i personangrepp ändå, du kan inte försvara det du skrivit innan alltså?

Du kan droppa personangreppen också :unsure:

De finns de på forumen som jag skulle kunna ta åt mig av, men du är inte en av dem.

Om det har något att göra med att du fortfarande bor hemma, jobbar femhundra meter bort och största sysselsättning består av att spela wow hela nätterna,är hård som granti, kan jag dock inte svara på. lo...

Men nu har jag gjort mitt i den här tråden, du kommer ändå ingen vart (plus att jag skulle ha sista ordet, ägd)

Förlåt Axel, du kan be någon ta bort mina poster.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att det finns en annan person som skulle behöva komma ner på jorden. Vad håller du på med egentligen?

Hahaha, dig ska bli så skoj att banna någon dag.

Nu slutade det ju i personangrepp ändå, du kan inte försvara det du skrivit innan alltså?

Du kan droppa personangreppen också :unsure:

De finns de på forumen som jag skulle kunna ta åt mig av, men du är inte en av dem.

Om det har något att göra med att du fortfarande bor hemma, jobbar femhundra meter bort och största sysselsättning består av att spela wow hela nätterna,är hård som granti, kan jag dock inte svara på. lo...

Men nu har jag gjort mitt i den här tråden, du kommer ändå ingen vart (plus att jag skulle ha sista ordet, ägd)

Förlåt Axel, du kan be någon ta bort mina poster.

Kan inte rå för att jag relaterar ditt utseende med en albinoneger. Jag är ju en chilenare enligt dig så.

nigge_1153524_0.jpg

albino_1153524_1.jpg

Slående likhet.

Om du kan ge mig en enda bra anledning till varför jag skulle flytta långt bort från mitt jobb så är jag all ears. Du har inga, så nu är det bonnigt att bo hemma?

Och om du hade vetat något så är väl jag den sista som bryr mig ett skit om vad någon någonsin säger.

...och för att verkligen få sista ordet säger jag, svara och du blir bannad. Tråden handlar om dans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...