Jump to content

Hur ser du smilien...


Henkibojj
 Share

Tha -_- smiley  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fånig fråga och poll, men vad ska man med annars med loungen till? :)

Vi på GTAsajten har väl mer eller mindre alltid använt :mellow: i bemärkelsen "jo, men det är faktiskt så. :) " och inte som "trött, ska sova. Godnatt! :wub: ", fastän både filnamnet (sleepy.gif) och den här smilien sleeping_1142942_0.gif starkt verkar påpeka att det är en trötthetssmiley och inget annat.

What say you? Vad brukar du använda den som/tolka bilden som?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det betyder "så det så/Jag vet bäst" och det har den alltid gjort och kommer alltid att göra... :mellow:

Har alltid tänkt något i den stilen. Ungefär som när man förklarar något, kanske skriver en hel bok på msn, så förstår personen man förklarar för ändå inte fast man berättat något klart och tydligt, då brukar jag använda smileyn lite som en "suck"-smiley.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid tänkt något i den stilen. Ungefär som när man förklarar något, kanske skriver en hel bok på msn, så förstår personen man förklarar för ändå inte fast man berättat något klart och tydligt, då brukar jag använda smileyn lite som en "suck"-smiley.

Är det inte just det som :mellow: -smilien är till för?

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...