Jump to content

Lite smyginfo om GTA 5


Weener
 Share

Recommended Posts

Flyttar till Allmänt GTA-snack. Lät diskussionen pågå ett tag men det verkar vara mer prat åt Allmänt GTA än just GTA IV :(

Ett GTA:France skulle inte göra mig mycket men jag ser hellre en cockney-tolkning av filmer som RockaRolla, Snitch mfl än en fransk sådan. Fast det finns ju ett fåtal franska actionfilmer som är coola de också, iofs...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyttar till Allmänt GTA-snack. Lät diskussionen pågå ett tag men det verkar vara mer prat åt Allmänt GTA än just GTA IV :shifty:

Ett GTA:France skulle inte göra mig mycket men jag ser hellre en cockney-tolkning av filmer som RockaRolla, Snitch mfl än en fransk sådan. Fast det finns ju ett fåtal franska actionfilmer som är coola de också, iofs...

Smart att flytta den då tråden redan var död -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

GTA IV announce:ades på E3 2006, två år innan släppet.

Vågar man hoppas på en liten hint om nästa GTA på E3 2010? Antagligen inte, men om de vill släppa spelet under nuvarande konsolgeneration bör the announcement komma iår eller senast nästa år, eftersom det tar närmare två år till släppet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA IV announce:ades på E3 2006, två år innan släppet.

Vågar man hoppas på en liten hint om nästa GTA på E3 2010? Antagligen inte, men om de vill släppa spelet under nuvarande konsolgeneration bör the announcement komma iår eller senast nästa år, eftersom det tar närmare två år till släppet.

Jag tror inte de lägger upp en plastpåse vatten 2010 som sen ska läcka lite i fogarna fram tills sent 2011. Det kommer nog hypas på samma sätt som IV, och att allt kommer vara hyfsat hemligt tills hemsidan släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...