Jump to content

Forumgala -09


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ÄR det inte en liten miss å hela schabraket i loungen, får nog mer views om den ligger i allmänt.

Knappast. För det första är trådaktiviteten på ungefär samma nivå som alla andra år (beakta dessutom att 09 har varit ett dåligt år) och för det andra ska vi inte ha loungetrådar i allmänt.

edit: Klistrade tråden

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har uppdaterat min post nu, har dock en kvar som jag ska klura lite till på.

Angående din nominering till BMA så saknar även jag GTApimp, när var han senast aktiv? :( Tänker utmana om årets debattör i val2010-tråden men har väl inga större chanser att vinna..

(Synns i fotbollstråden 2010, årets comeback nästa år går till mig? ;>)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vad säger ni, ska vi skjuta fram det med en vecka? Jag fick för mig att det var en fas mer än det var. Omröstning fr. o m den 11:e bör räcka mer än väl, så kan man presentera resultaten vid julafton eller nåt. :(

Låter bra, hoppas bara folk tar tillfälle i akt och skriver i de tomma fälten så snabbt som möjligt och inte väntar ännu mer bara för att det är en vecka till ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vad säger ni, ska vi skjuta fram det med en vecka? Jag fick för mig att det var en fas mer än det var. Omröstning fr. o m den 11:e bör räcka mer än väl, så kan man presentera resultaten vid julafton eller nåt. :(

Well, jag föreslår att du väntar till 4.12 innan du bestämmer dig. Jag tror att många kommer att skicka in/komplettera sina nomineringar i sista stund (dvs på torsdag-fredag).

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skjuter upp det en vecka. Ser ingen anledning till att avsluta röstningen såhär tidigt ändå, vi kommer ändå att ha två-tre veckor innan året är slut att rösta fram vinnarna.

Ny deadline är alltså fredag den 11:e december. Fortsätt att fylla på era nomineringar och de som inte ens har nominerat än får sätta igång nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skjuter upp det en vecka. Ser ingen anledning till att avsluta röstningen såhär tidigt ändå, vi kommer ändå att ha två-tre veckor innan året är slut att rösta fram vinnarna.

Ny deadline är alltså fredag den 11:e december. Fortsätt att fylla på era nomineringar och de som inte ens har nominerat än får sätta igång nu!

Tusen tack Siana!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets admin/moderator: Både Umberto och Henki gör ett fantastiskt jobb. De gamla stötarna borde fåga sig själva om det inte är dags att gå i pension. De har gjrt ett bedrövligt jobb detta året. De svarar inte på frågor, hjälper inte till där det behövs och engagerar sig inte alls. Slumpen avgjorde och min röst går till Henkibojj!

Bara en liten fråga. Har du något konkret exempel mer än att vi inte svarat på MSN när du velat ha en tråd upplåst? Du vet, statusen upptagen eller inte vid datorn är mer än bara en rad med text.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...