Jump to content

Forumgala -09


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara en liten fråga. Har du något konkret exempel mer än att vi inte svarat på MSN när du velat ha en tråd upplåst? Du vet, statusen upptagen eller inte vid datorn är mer än bara en rad med text.

Kanske dömde lite för snabbt. Jag menar att du väl den ända som är mer eller mindre aktiv. Har knappt sett Topp 3, KalleR, Nord, Azore, och Arvid det senaste året.

Du är väl i princip den ända som jobbar här. Ta Azore och nord tex. när var de inne senast? Inte det här året i alla fall. Vad gör de på en modplats om de inte är aktiva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske dömde lite för snabbt. Jag menar att du väl den ända som är mer eller mindre aktiv. Har knappt sett Topp 3, KalleR, Nord, Azore, och Arvid det senaste året.

Du är väl i princip den ända som jobbar här. Ta Azore och nord tex. när var de inne senast? Inte det här året i alla fall. Vad gör de på en modplats om de inte är aktiva.

Topp3, KalleR och Arvid har varit inne idag.

Topp3 vet jag är inne varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske dömde lite för snabbt. Jag menar att du väl den ända som är mer eller mindre aktiv. Har knappt sett Topp 3, KalleR, Nord, Azore, och Arvid det senaste året.

Du är väl i princip den ända som jobbar här. Ta Azore och nord tex. när var de inne senast? Inte det här året i alla fall. Vad gör de på en modplats om de inte är aktiva.

Dem jobbar väldigt mycket i det tysta, om man säger så.

Däremot så är dem kanske inte så aktiva med att posta, men det är ju en annan femma ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, alltså, sista dagen innan avslutningsdagen. :)

Som är idag! Vid 00:00 idag (natten mellan 11/12 och 12/12) så får du gärna låsa tråden, så går jag igenom alla nomineringar och fixar en finalisttråd till helgen. :D

Yes, jag har nu gjort så att nomineringstråden låses automatiskt 12.12 kl 00:00 CET.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Misterwhoopee, hur tänker du med okka? Han försvann ju för flera år sedan! :D

edit: om det spelar någon roll vill säga, annars förstår jag >_<

Alltså jag har suttit och gått igenom flera sidor i Musiktips och blivit på gott humör av hans ordbajsande där, andra vill jag minnas tyckte det var en pain in the ass som man säger. :D

Tack för alla nomineringar, kan inte minnas att jag har blivit det tidigare! :mf_doof:

Du har synnts mycket mer det här året! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...