Jump to content

Forumgala -09


Vice.
 Share

Recommended Posts

Känns som om det börjar bli dags ta tag i forumgalan. Någon som känner sig manad att leda det?

Vilka kategorier bör vi ha med, vilka bör vi inte ha med?

Skulle inte admins kunna få befogenheter att ändra Gruppen men är med i? Då kanske man skulle kunna få vara "Galavinnare-09" under ett år tex. Fast det kanske vi skall ta upp i utvecklingsforumet...

Hade dessa kategorierna sist tror jag:

Årets hjälpsammaste forumit:

Årets trevligaste forumit:

Årets Admin/Moderator:

Årets nykomling:

Årets avatar:

Årets signatur:

Årets tråd:

Årets stil:

Årets mest respekterade medlem:

Årets mest ägda medlem:

Årets roligaste medlem:

Årets roligaste intervju:

Årets citat:

Årets Comeback:

Årets diskussion/debatt:

Årets debattör:

Årets konstnär:

Årets skribent:

Årets fotograf:

Årets medlem:

Blaque Memorial Award:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 123
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är förra årets vinnartråd.

Du glömde en hel del kategorier.

Årets nykomling

Årets romantiker

Årets bad guy

Årets partajare

Årets stil

Årets sportfåne

Årets filmrecensent

Årets musikrecensent

Årets musiker

Årets skribent

Årets konstnär/designer

Årets fotograf

Årets avatar

Årets signatur

Årets admin/moderator

Årets trådskapare

Årets tråd

Årets roligaste medlem

Årets mest hjälpsamma forumit

Årets trevligaste forumit

Årets debattör

Årets mest respekterade medlem

Årets medlem

Blaque memorial award

Hederspris '09

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev precis varse om detta, hade helt glömt bort forumgalan. Tack så mycket för förtroendet (och för att ni tyckt att det var bra förra året!), men tyvärr är jag väldigt säker på att jag kommer vara upp till öronen upptagen resten av året med plugg och jobb. Så det är inte utan sorg jag delegerar över ansvaret till någon annan. Själv nominerar jag Kicken - jag tror att han skulle axla rollen som Öfverkoordinator för Forumgalan '09 väldigt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte lite fel att Hederspriset gick till Umberto förra året, när han redan plockat hem hälften av de andra priserna? Är det inte bättre om hederspriset går till någon som är värd ett pris men inte platsade in på de andra kategorierna?

Skulle det i så fall innebära att personer som nomineras till andra priser inte kan nomineras till Hederspriset menar du? De flesta av de aktiva som är sådär glada och positiva att man vill ge de ett "hederspris" kommer vinna andra priser, vad kategorierna än heter...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte lite fel att Hederspriset gick till Umberto förra året, när han redan plockat hem hälften av de andra priserna? Är det inte bättre om hederspriset går till någon som är värd ett pris men inte platsade in på de andra kategorierna?

Hederspriset är till för prestationer som inte täcks av de övriga kategorierna. Vad det är, är upp till var och en att bestämma.

---

Nominerar Siana till arrangör. Har för mig att han ville ta hand om det ifjol.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det i så fall innebära att personer som nomineras till andra priser inte kan nomineras till Hederspriset menar du? De flesta av de aktiva som är sådär glada och positiva att man vill ge de ett "hederspris" kommer vinna andra priser, vad kategorierna än heter...

Man kan väl ta den som har mest röster men inte vunnit något annat. Hederspris är ju typ samma sak som tröstpris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...