Jump to content

Festivaler 2010


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 439
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Lily Allen exklusivt till Peace & Love! Vi har även bokat: Julian Casablancas, Johnossi, The Cribs, Familjen, Thomas Di Leva, Invasionen, Anna von Hausswolff, Carl Norén, X-Alfonso (CU), Babian, Theresa Andersson, Cryonic Temple, Oholics och Adam Heldring.f"

Ska ta och boka min biljett ikväll. Börjar bli orolig, känns som att dom kan ta slut snart (?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Lily Allen exklusivt till Peace & Love! Vi har även bokat: Julian Casablancas, Johnossi, The Cribs, Familjen, Thomas Di Leva, Invasionen, Anna von Hausswolff, Carl Norén, X-Alfonso (CU), Babian, Theresa Andersson, Cryonic Temple, Oholics och Adam Heldring.f"

Ska ta och boka min biljett ikväll. Börjar bli orolig, känns som att dom kan ta slut snart (?).

Tog inte dom slut när Jay-Z släpptes? Dom kanske har släppt fler, funderar också på att åka till P&L.

Yeasayer, Alice In Videoland och Johnossi till Arvika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tog inte dom slut när Jay-Z släpptes? Dom kanske har släppt fler, funderar också på att åka till P&L.

Yeasayer, Alice In Videoland och Johnossi till Arvika.

Enligt deras hemsida finns det biljetter kvar. Jag ska beställa nu under dagen, sjukt pepp! Förväntar mig att få dela på en öl, padda. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Lily Allen exklusivt till Peace & Love! Vi har även bokat: Julian Casablancas, Johnossi, The Cribs, Familjen, Thomas Di Leva, Invasionen, Anna von Hausswolff, Carl Norén, X-Alfonso (CU), Babian, Theresa Andersson, Cryonic Temple, Oholics och Adam Heldring.f"

Ska ta och boka min biljett ikväll. Börjar bli orolig, känns som att dom kan ta slut snart (?).

Grymt! Jag är tagg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådärja, då var det bokat och klart! Jag är sjukt taggad, nu återstår det bara att bestämma hur vi tar oss ner. :)

Eudoros: Oja, det tycker jag definitivtatt vi ska. Norrlands Guld, perhaps? :P

Samma här, damp precis ned i mailen. :D Hade du inte bott så fasansfullt högt upp hade du fått samåka, haha. :lol: Du tog vanliga campingen att bo på och sånt, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här, damp precis ned i mailen. :) Hade du inte bott så fasansfullt högt upp hade du fått samåka, haha. :P Du tog vanliga campingen att bo på och sånt, va?

Haha, en bit extra att köra om ni ska plocka upp mig, ja. :D Hade varit smidigast med bil men som det ser ut nu blir det flyg till Stockholm och sen tåg.

Yes, den vanliga campingen. Tyst efter 02.00 lät inte alltför lockande, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, en bit extra att köra om ni ska plocka upp mig, ja. :) Hade varit smidigast med bil men som det ser ut nu blir det flyg till Stockholm och sen tåg.

Haha, jag har verkligen inte ens varit nära att greppa hur långt upp du bor.

Sen får ni sluta peppa, jag blir så jävla sugen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju berätta att Arcade Fires manager, ryktas det om, har uttalat sig om att ett Sverigedatum utannonseras nästa vecka och att det inte rör sig om Stockholm. Way Out West är förmodligen sjukt sugna men kollar man Arcade Fires turnéplan passar Peace and Love överlägset bäst. Skulle de bokas är det inget snack om saken, då kommer jag. Jobbar för övrigt redan på det, måste få med mig lite kompisar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...