Jump to content

UFO i Spanien


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om de var så intelligenta att de kan färdas genom galaxer, varför i hela fridens namn skulle de besöka vår planet? Jag tror de hade varit mer intresserade att hitta planeter där det finns levande varelser av lika hög intelligens. Vad har vi att ge dem?

Om någon utomjordisk civilisation visste att det fanns liv på jorden skulle dom nog vara ganska intresserade av att resa hit, med tanke på att liv är så sällsynt i universum.

Dock skulle jag knappast tro att det har hänt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om de var så intelligenta att de kan färdas genom galaxer, varför i hela fridens namn skulle de besöka vår planet? Jag tror de hade varit mer intresserade att hitta planeter där det finns levande varelser av lika hög intelligens. Vad har vi att ge dem?

Varför skulle de inte vara intresserad av att besöka oss? Vi är en fullständigt annan civilisation, vi har allt att ge dem, även om de kanske inte har större användning av vår teknologi. Men jag tror knappast det är enbart den de rest hit för om det nu någon gång skulle inträffa att vi blir besökta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sluta, om ett ufo skulle flyga förbi så är det väl större chans att den gör det när ingen filmar? typ 1% chans att nån Musiclover89 på YouTube lyckas fånga ett ufo med någorlunda bra kamera kvalite. Fejk alltihopa.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara ljudet från planen i början räckte för mig för att veta att det var fake. Dålig research av "skaparen" om han nu ville göra en trovärdig UFO film.

Verkligen, ljuden är verkligen för låga, egentligen skulle det bara uppfattas som brus, om nu inte den där tattiga fiskaren hade någon studio-HD-kamera. :) Sen vänder planen verkligen för fort, om nu inte piloterna gillar livsfarliga g-krafter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen, ljuden är verkligen för låga, egentligen skulle det bara uppfattas som brus, om nu inte den där tattiga fiskaren hade någon studio-HD-kamera. :) Sen vänder planen verkligen för fort, om nu inte piloterna gillar livsfarliga g-krafter.

Hallå!??!

de är ju fucking utomjordingar!

sluta va dum hugo

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Verkligen, ljuden är verkligen för låga, egentligen skulle det bara uppfattas som brus, om nu inte den där tattiga fiskaren hade någon studio-HD-kamera. :) Sen vänder planen verkligen för fort, om nu inte piloterna gillar livsfarliga g-krafter.

Jag har spelat in från DH via mobilen och den enda man hör är ett FRUKTANSVÄRT brus och skorr och det är runt samma höjd som dessa plan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grargarghghh, klart att det finns UFOn, det är en förkortning som på svenska blir oidentifierade flygande objekt. Hatar att det är synonymt med utomjordiska flygande objekt (fett kul att det blir UFO på svenska).

Klippet som visas här i tråden är alldeles för bra filmat för att vara riktigt, stinker viral/promotion om det. Ska kolla på de länkade klippen.

(Mina åsikter: Klart som fan att det finns andra livsformer i universum. Kommer de hit och flyger runt med tefat? Nej)

Stör mig lite på att "UFO" har blivit synonymt med gröna gubbar och utomjordiska besökare. Ett "UFO" är ett oindentifierat flygande föremål och inget annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stör mig lite på att "UFO" har blivit synonymt med gröna gubbar och utomjordiska besökare. Ett "UFO" är ett oindentifierat flygande föremål och inget annat.

Ahmen geez, hur ofta talar man om oidentifierade flygande objekt annat inom militären? "Alien" betyder från början egentligen inget annat än någon som inte är en medborgare av landet men ord får andra betydelser i folkmun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...