Jump to content

DreamHack Winter 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

Jag har inte ens sett stellhell än, vad är detta D:

oh rait, angående datorn, ganska säker att det är moderkortet som är cp, tog 800 i ersätting av ungen, säljer ramminne, cpu, och kylare till Zalcinowa och köper http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=396675 istället

Varför sälja allt när du kan bara köpa nytt moderkort? Istället för att köpa helt nytt uppgraderingspaket bara en fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 264
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför sälja allt när du kan bara köpa nytt moderkort? Istället för att köpa helt nytt uppgraderingspaket bara en fråga.

Funderat på att uppgradera ändå, och att spendera pengar på gammal hårdvara känns blääh.

Just nu är mitt grafikkort mycket bättre än resten av systemet, efter uppgradering blir det mer balanserat

edit: also, g'morning. Sovit i sovsalen, fan va mycket liv det var där inne när man försökte sova.. folk borde hålla käften och försöka vara tysten när dom drar dit.

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderat på att uppgradera ändå, och att spendera pengar på gammal hårdvara känns blääh.

Just nu är mitt grafikkort mycket bättre än resten av systemet, efter uppgradering blir det mer balanserat

edit: also, g'morning. Sovit i sovsalen, fan va mycket liv det var där inne när man försökte sova.. folk borde hålla käften och försöka vara tysten när dom drar dit.

Aha där ser man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilder:

;):lol::)

---

Det var lite synd om trollkarlen tyckte jag, dels för att ljudet blev så fel samt att alla stod kvar när han försökte förklara att det var slut. Kort föreställning, plus att om man stod på sidan så såg man hur han gjorde med korten. Men det där med bordet som svävade var helt awesome, hur gjorde han? Jag stod där framme och såg inga trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...