Jump to content

DreamHack Winter 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 264
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Helvetes jävla cpunge till granne

slog näven i bordet så min dator dör, support kollade på den och konstaterade att det är nått fel på moderkortet.... >_>

som tur är har jag min notebook med mig men va fan.. får ta ungens namn o skit, se om moderkortet kan fixxas/bytas på garantin, kostar de mig nått så får han fan betala

fan ska man göra nu när man inte ens kan lira? guuuuh

känner fan för att dra hem men de blir ju inte precis bättre där.. sdfmkomkpsdfhkpkpsdfkp

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvetes jävla cpunge till granne

slog näven i bordet så min dator dör, support kollade på den och konstaterade att det är nått fel på moderkortet.... >_>

som tur är har jag min notebook med mig men va fan.. får ta ungens namn o skit, se om moderkortet kan fixxas/bytas på garantin, kostar de mig nått så får han fan betala

fan ska man göra nu när man inte ens kan lira? guuuuh

MEATSPIN!1!1

Eller..vänta.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Loltrain!

Splittrades dock 15 sekunder efter att man lyckats komma in i det. Är imponerad av Venoms insatts!

Det var ett fint tåg. Hamnade i mitten när vi var instängda i mässdelen mellan B och C, så hoppade upp och skrek "Dom har sovsal i A-hallen, A-HALLEN!", folk började med skrika, vi vände och blev omsprungna av Crew som låste dörrarna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...