Jump to content

DreamHack Winter 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 264
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fyfan, köade i 30 minuter för att få hämta ut pengar. Tog ut nästan hela mitt belopp bara för att få slippa göra om det.

Tips på vart man kan plocka roliga freebies samt köpa glowsticks/t-shirts och liknande skoj? (Iofs så hann nog det mesta stänga medans jag köade, men imorgon.. DÅ JÄVLAR.)

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan, köade i 30 minuter för att få hämta ut pengar. Tog ut nästan hela mitt belopp bara för att få slippa göra om det.

Tips på vart man kan plocka roliga freebies samt köpa glowsticks/t-shirts och liknande skoj? (Iofs så hann nog det mesta stänga medans jag köade, men imorgon.. DÅ JÄVLAR.)

Glowsticks! <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla skit.

Min externa hårddisk har betett sig lite skumt sedan jag kom hit, har exempelvis med jämna mellanrum dykt upp en ruta där det stått "Du måste formatera enhet I: innan den går att använda". Dock har den fungerat normalt utöver detta.

Men så krashade min dator förut, och när jag startade om den och jag gick in på min kära mybook I: så stog det att att den var tom. Provade att starta om igen, och nu visas den inte ens i listan i "Den här datorn" och inte heller under enhetshanteraren.

Varje gång jag startar om datorn står det "Okänd enhet failade att installeras", men kort därefter står det "okänd enhet installerad". Dock dyker min kära hårddisk endå inte upp någonstans. :rolleyes: Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...