Jump to content

DreamHack Winter 2009


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 264
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kom hem runt 11, sov till 20, sedan åt jag lite och tittade på TV. Orkade aldrig plocka upp datorn. Sedan lade jag mig igen vid 23 och sov tills runt 3 på morgonen, och nu sitter jag här med datorn upplockad. Jag ska jobba 14:30-00:00 idag men jag kan fan inte sova mer. :(

Överlag ett prima DH, expo var grymt, activity var helt okej och det var många roliga och bra turneringar.

Raddox bidrag i år ägde som vanligt. Vann han eller? Vad var förstapriset i WILD-tävlingen i år? Var ju inte där i år, men lär ändå besöka DHW10, just för att WILD bjuder på så många sköna bidrag.

Nej, han kom 2:a. Etta kom en jädrigt rolig Garry's Mod-film, och trea kom Prezy. Personligen tyckte jag att Raddox film var sisådär; visst var den bra, men det var ingen direkt DH-känsla i den som det brukar vara i hans filmer.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom hem runt 11, sov till 20, sedan åt jag lite och tittade på TV. Orkade aldrig plocka upp datorn. Sedan lade jag mig igen vid 23 och sov tills runt 3 på morgonen, och nu sitter jag här med datorn upplockad. Jag ska jobba 14:30-00:00 idag men jag kan fan inte sova mer. :(

Överlag ett prima DH, expo var grymt, activity var helt okej och det var många roliga och bra turneringar.

Nej, han kom 2:a. Etta kom en jädrigt rolig Garry's Mod-film, och trea kom Prezy. Personligen tyckte jag att Raddox film var sisådär; visst var den bra, men det var ingen direkt DH-känsla i den som det brukar vara i hans filmer.

Kan du länka till dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Årets Dreamhack Winter var både bland de bättre och sämre enligt mig.

+ Högre musik

+ Mera tävlingar på stora scenen (?)

+ Högre säkerhet

+ Mera gratiserbjudande

+ Bättre priser i Dreamstore

+ Gratis dusch

+ Gratis hårklippning

+ Robotar!

----------

- Sämre invigning (missnöjd med lasershowen, var bättre i somras imo)

- Vart tog Burköppningen vägen?

- Dåligt informerat Crew. Jag och min polare gick runt och frågade vart Dreamarena Orange fanns (Vi hittade inga kartor och hade inte tid att leta, eftersom föreläsningen om Battlefield Bad company 2 redan hade börjat, vi hade med andra ord bråttom!)

Vi frågade en, han hade inte en aning om att det ens fanns en sån arena, så vi följde med honom till en annan crew som han skulle fråga, och hon viste inte heller om att det fanns en arena vid det namnet. Sen frågade vi en till, han hade heller inte en aning. Tillslut försökte vi hitta en karta, och då hittade vi den tillslut.

- Vart tog HALLLLÅ vägen? (nått man oftast hatade när alla började skricka, men nu saknade jag det)

- Vi vill ha mera duschar! att 14000 pers ska dela på de 3 duscharna (en var trasig) var ganska stört, de borde räkna de som går in vs. de som går ut och bilda kön vid ingången till alla omklädningsrum ist. för inne i duschen, som den tyvärr bildades i.

- Vart tog Antipiratpartiet vägen? ( :( )

-----------

In the end: Ett trevligt dreamhack som var nästintill perfekt! Lätt värt pengarna (820kr).

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.financierworldwide.com/article.php?id=5085

Satt du i B?

Lök och svett är ju en del av DH. :(

Men de kunde ju köra med vanliga Cola burkar istället, eller vad som hälst, jag har aldrig öppnat en Jolt under dreamhack!

Satt i D, men det ble ju aldrig riktigt högt, där verkligen alla skrek hallå, utan bara för ett fåtal gjorde det, eller lyckades jag sova vid dessa tillfällen? :cry:

:naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...