SilentViper Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jag har inte ens sett stellhell än, vad är detta D: oh rait, angående datorn, ganska säker att det är moderkortet som är cp, tog 800 i ersätting av ungen, säljer ramminne, cpu, och kylare till Zalcinowa och köper http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=396675 istället Varför sälja allt när du kan bara köpa nytt moderkort? Istället för att köpa helt nytt uppgraderingspaket bara en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Var nyss framme och lirade Tekken 6 ett bra tag, riktigt gött och avkopplande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 RAAAAKAPPARAT! DH blir roligare med ett par bärs och sprit i kroppen!!!"!!!!3e24234y6gkfjfgjkfgjkfgjkjkfgjkfgjkfgjkfg s3sssssssssssspam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Varför sälja allt när du kan bara köpa nytt moderkort? Istället för att köpa helt nytt uppgraderingspaket bara en fråga. Funderat på att uppgradera ändå, och att spendera pengar på gammal hårdvara känns blääh. Just nu är mitt grafikkort mycket bättre än resten av systemet, efter uppgradering blir det mer balanserat edit: also, g'morning. Sovit i sovsalen, fan va mycket liv det var där inne när man försökte sova.. folk borde hålla käften och försöka vara tysten när dom drar dit. Redigerad 28 november, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 God.. Morgon, lyckades på något sätt sova runt 4 timmar på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Ingen som är sugen på mountain dew eller cherry coke? Iskalla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 edit: also, g'morning. Sovit i sovsalen, fan va mycket liv det var där inne när man försökte sova.. folk borde hålla käften och försöka vara tysten när dom drar dit. Det här årets DH har inte gått bra för din del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Funderat på att uppgradera ändå, och att spendera pengar på gammal hårdvara känns blääh. Just nu är mitt grafikkort mycket bättre än resten av systemet, efter uppgradering blir det mer balanserat edit: also, g'morning. Sovit i sovsalen, fan va mycket liv det var där inne när man försökte sova.. folk borde hålla käften och försöka vara tysten när dom drar dit. Aha där ser man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Uppmanar någon med digitalkamera att ta fler bilder på alla gtasajtare. Uppmanar även någon att lira AoE3 med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Ingen som är sugen på mountain dew eller cherry coke? Iskalla! JAGJAGJJAGJAGJAGJAJGAJGA! Jag sov massa timmar vid bordet, sovsäck som täcke och kudde. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Bilder: Rökpaus: IceCandy -> JSHC -> VenoM -> Rushifell JSHC -> VenoM -> Näsa. Klad. Random: Mot StellHell! Ladda upp bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Bilder: --- Det var lite synd om trollkarlen tyckte jag, dels för att ljudet blev så fel samt att alla stod kvar när han försökte förklara att det var slut. Kort föreställning, plus att om man stod på sidan så såg man hur han gjorde med korten. Men det där med bordet som svävade var helt awesome, hur gjorde han? Jag stod där framme och såg inga trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 (redigerad) Jag broadcastar live från DHW nu, för er som inte är här http://bambuser.com/channel/Gujkaa/broadcast/346047 Redigerad 28 november, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 hej jag tycker att hockeyfrilla är trendigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 http://i872.photobucket.com/albums/ab286/R...on/DSCN0977.jpg Freakshow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 StellHells mustasch är bra, men inte perfekt. Detta är en perfekt mustasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 En timma och 20 minuter kvar, sen blir det Dunderpatrullen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 En timma och 20 minuter kvar, sen blir det Dunderpatrullen! Fyfan vad nice det ska bli. Då ska jag nog fram till scen och hänga för första gången under detta DH't. Tills dess, röka någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Fyfan vad nice det ska bli. Då ska jag nog fram till scen och hänga för första gången under detta DH't. Tills dess, röka någon? Röka, jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Jag tycker det är ganska komiskt att de personerna som är på DH sitter här och pratar med varandra. Men det är kul att läsa så jag har inget i mot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts