Jump to content

Era spelbedrifter!


Troxie
 Share

Recommended Posts

Har du klarat TTFAF på expert? Gjort någon schysst speedrun på mega man?

Isåfall får ni ta och berätta om det här!

Själv har man man maxat Resident Evil 5 på achievements innan online patchen.

Höll även på med speedruns på Mega Man 2 som jag nog ska ha någon video på någonstans.

Yäyä. Kör på, skryt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100% på GTA IV. Spelat det säkerligen över 300h (offline och online)

Och nu just klarade jag alla banor på demot av Trials HD utan att ändra förarens position. Det finns någon achievement för att göra det på någon speciell bana i hela spelet, så jag vart inspirerad. Känns ganska nice att det gick att klara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har Platinum på Uncharted och skulle säkert kunna få det på åtta timmar, om jag bara försökte. (Förutsatt att jag bara behöver köra storyn på Fruktansvärd, och inte varva det 4 gånger för att låsa upp just svåraste nivån).

Håller på att skaffa Platinum till Resistance 2 också, det känns inte omöjligt. Kommer ta ett tag bara. Har tagit allt i single player och hälften av ~15 st i multiplayer.

Till GTA-spelen har jag fått 100% i GTA Vice City cirka fem gånger, och kan/har kunnat ~80 av de hundra paketens positioner utantill.

Har 100% i San Andreas också, men det var nästan att plåga sig igenom det för att kunna säga att man gjort det. Det var sådär lagom underhållande att leta upp 100 tags + 50 foton + 50 hästskor + alla andra galenskaper.

Har fått 100% i Liberty City Stories två, möjligen tre gånger.

Till Vice City Stories tog jag 100% utan att kolla på en enda karta förrän de sista två ballongerna (som var kamoflerade rött mot rött och inte syntes pga dålig grafik).

Har 100% i GTA IV också och alla troféer utom Auf Wiedersehen Petrovic (som är på gång) och att nå level 10 (som går men kommer ta ett tag). Så en Platinum är på väg nån gång i framtiden.

Jag kan speedrunna The Curse Of Monkey Island på vad det nu var, 40 minuter?

(/care)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ding 80! Femte gången nu! :w000t:

Skulle varit tragiskt att tappa mina 5 level 80 chars, då alla har ganska bra gear. :lol:

Edit: Vi har förstått hatt du har 5 lvl 80s nu, Martin-123. :ermm:

Siana, jag menade inte att skryta eller så, men jag vill absolut inte förlora mitt account. :w000t:

Ehm.. Jag har 5 level 80 characters på WoW! :D Det är nog det enda jag kan skryta med! :P

Tihi. ^_^

-----

Vet inte riktigt vad jag själv ska skryta med däremot, jag är rätt kass på att varva spel och liknande... Däremot ligger jag rätt högt rankad på TF2: 64223_random_1121796_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ich bin 1/OVER 9000 (Less than 100.000) som klarat Mile High Club på Veteran på CoD 4...

Jag antar iaf att det är mindre än 100.000 som klarat det. De visade ju några siffror för några månader sedan som sa att det var 28.000 som klarat det på Xbox , som varit online på Xbox live minst en gång efteråt. Och om man då räknar PS3 och PC också så, ja. Jag antar att det är mindre än 100.000. Hur som helst så är det inte alls många jämnfört med hur mycket spelet sålt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...