Jump to content

Snart är Voddler här!


kicken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Voddler har inte fungerat bra för mig ända sedan jag skaffade det för ett par dagar sen... jag kan kolla på en film i ~ 10 minuter innan det står att den "buffrar" och helt plötsligt kommer "Rate This Movie" upp och jag är tillbaka vid startsidan...

Det står om den buggen på hemsidan. Det har något med antivirus att göra. Logga in på Voddler och hitta nyheten, torde vara på förstasidan. Enligt kommentarerna hjälper det bara att avinstallera NOD32 (och inte bara att stänga av som med de flesta andra antivirus) om du har NOD det vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror tyvärr att Voddler kommer gå samma öde till mötes som Spotify - allt intressant innehåll försvinner sakta men säkert, och i slutändan inser skaparna att de behöver mer pengar än de får in och gör således livet till ett helvete för de icke-betalande. Nej tack, det går att se gratis film på annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror tyvärr att Voddler kommer gå samma öde till mötes som Spotify - allt intressant innehåll försvinner sakta men säkert, och i slutändan inser skaparna att de behöver mer pengar än de får in och gör således livet till ett helvete för de icke-betalande. Nej tack, det går att se gratis film på annat sätt.

Spotify är ju superbt. Visst är det tråkigt att en del musik gått bort, men de lägger ju till musik på löpande band plus att det redan idag finns ett förjävligt stort utbud. Tycker det är tråkigt att du är så negativt inställd till S.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här skitprogrammet kan ta sig i rumpan tre gånger och bli fistad på tvären. Nej, att bli avbruten när 3/4 av en film har gått för att rösta hur bra den är och sedan kastas tillbaka till huvudsidan är ett no-no. I do not approve.

Så blir det för mig varje gång jag försöker se på en film. (Y)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify är ju superbt. Visst är det tråkigt att en del musik gått bort, men de lägger ju till musik på löpande band plus att det redan idag finns ett förjävligt stort utbud. Tycker det är tråkigt att du är så negativt inställd till S.

Nja, jag tror att det väldigt mycket beror på musiksmaken :wub: finns knappt något intressant där längre för mig. Det är klart, när det gäller film har jag en mer mainstream-smak så det är möjligt att det blir lite mer intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...