Jump to content

Snart är Voddler här!


kicken
 Share

Recommended Posts

Min dator får rycket när jag försöker "dra över" Voddler från datorskärmen til TVn och grafikkortet stängs av eller nåt. Men när jag provade med laptopen via hdmi så funkade ganska det bra. Bilden blir väldigt snygg men det är väldigt låg fps eller vad man ska säga. Det hackar hela tiden, det märks extra tydligt i panoreringar. Det kanske har att göra med att laptopen är seg, jag vet inte hur det är för er andra?

Märker inte av att det hackar, inte själva filmerna i alla fall. Programmet däremot känns lite för segt för att det ska vara "behagligt". Men det räknar jag med att det förbättras med tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Voddler saknar filmavtal!

Ja, inget stort ännu alltså.. Vad tror ni? Har ni fortfarande höga förhoppningar för tjänsten? Om de iaf får med ett stort bolag så kan det ju ändå bli bra!

Det känns som om de måste få med alla bolag för att det ska bli bra. När man är sugen på en film ska man veta att den finns på Voddler. Man vill inte först se vilka filmer Voddler har och sen välja utifrån det.

eminem33, tryck uppåtpil och välj genre ->all

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det handlar inte direkt om att grabbarna bakom Voddler skickar över ett förslag som filmbolagen utan tankar/krav/förändringar tackar ja till. Det här är ett i princip obeprövat koncept som måste bearbetas innan två parter kan känna sig nöjda. Man skriver ju i artikeln att de säger sig vara "mycket nära", senare skriver man att de inte har några avtal, i en ton som får det att låta som att bolagen hoppat av - känns ju som att man grävt upp en grej och sedan blivit lite besvikna när det inte riktigt stämde.

Håller med L_Voll om att det måste vara ett stort utbud, tror man måste satsa på ett som åtminstone är jämförbart med Spotifys.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Awesome movies - only 5 SEK

Voddler launches the movies to rent service section - starting in the beginning of next week.

As a limited introduction offer we have selected some titles available for you for just 5 SEK each.

Don't miss it!

Känns väl som att alla stora/nya filmer tyvärr kommer hamna under någon hyr-flik. :(

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...