Jump to content

Snart är Voddler här!


kicken
 Share

Recommended Posts

Fick en invite nu till mailen. Måste man helt seriöst styra med piltangenterna och en massa andra konstiga knappar trots att man ser en muspekare? Verkade sjukt omständigt, och jag kunde inte ens få igång en film...

Fick också mail, och undrar samma sak! Det är ju idiotiskt att man måste använda bara tangentbordet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 174
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag haver också fått en inbjudan.

Funkar inge vidare att kolla på film, svart skärm med ljud. Ibland ploppar det in lite subtitles och skärmen börjar blinka i olika gröna färger.

Första som poppade upp på google, antydde att det har med senaste ATI drivrutinerna att göra.

Backade från 9.11 till 9.10, funkar fint nu.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick också, hurra!

Förutom att det var jobbig menynavigering så funkade det fint att få igång filmerna, helt acceptabel ljud och bild-kvalle! Det dåliga var bara att programmet crashade efter ca 30 minuter så nu om jag vill se vidare så måste jag se all reklam i början igen. Onice.

Men annars är det inte reklam mitt i filmerna va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick också, hurra!

Förutom att det var jobbig menynavigering så funkade det fint att få igång filmerna, helt acceptabel ljud och bild-kvalle! Det dåliga var bara att programmet crashade efter ca 30 minuter så nu om jag vill se vidare så måste jag se all reklam i början igen. Onice.

Men annars är det inte reklam mitt i filmerna va?

Jag har också haft problem med att det crashar. Testa starta om datorn efter du har installerat Voddler då det uppdateras automatiskt då och skall fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick också, hurra!

Förutom att det var jobbig menynavigering så funkade det fint att få igång filmerna, helt acceptabel ljud och bild-kvalle! Det dåliga var bara att programmet crashade efter ca 30 minuter så nu om jag vill se vidare så måste jag se all reklam i början igen. Onice.

Men annars är det inte reklam mitt i filmerna va?

Ingen reklam mitt i filmerna, Nej! Ibland är det under minuten i början dessutom!

Mitt crashade ofta förut, men sedan jag bytta "temp-disk" till en med mer utrymme fixade det sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch. Om man stänger av programmet så är processen kvar i aktivitetshanteraren och den laddar fortfarande upp åt andra som kollar. Om man stänger av den så måste man starta om datorn för att programmet ska starta igen.

Sjukt irriterande.

Eller så startar man bara Service'en (eller vad sjutton det heter) igen! Eller ännu bättre, stoppar den istället för att stänga av den (taskbar).

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...