Grumpy Skrivet 6 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 (redigerad) Snyggast är Agent och Dirt-brudarna. Diggar när The Masters Challenge intervjuvar allihopa. http://www.youtube.com/watch?v=7kyHDbcvqF8 Hahaha! Everquestbruden var ju rätt snygg. Och Dragon Ages bruden. Redigerad 6 juni, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 (redigerad) tycker att alla var like snygga. men bäst är ändå dragon age intervjun Redigerad 6 juni, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 (redigerad) E3 2010 börjar nu dra igång lite smått, är nog dags att bumpa upp den här! Några spel jag ser fram emot: Mortal Kombat Äntligen en remake på denna brutala klassiker, ser extremt bra ut med grymma animationer och mycket gore. e3.gamespot.com/video/6265111/ Star Wars: The Old Republic Offentliggjordes på förra årets E3 men då fick vi inte speciellt mycket att se, förhoppningsvis blir det bättre detta året. Test Drive Unlimited 2 Racing MMO't från Ubisoft får en uppföljare, blir förhoppningsvis grymt! http://www.gamespot.com/ps3/driving/testdr...=videos;title;2 Rage id Software's nya post-apokalyptiska shooter, ser bra ut än så länge och ser fram emot mer info. Bulletstorm Från skaparna utav Painkiller kommer ett nytt, brutalt spel. Blir nog grymt! http://www.gamespot.com/pc/action/untitled...=videos;title;1 Redigerad 12 juni, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 (redigerad) Vilken dag börjar E3? Monday, June 14 Microsoft Press Conference 10:00 a.m. Electronic Arts Press Conference 2:00 p.m. Ubisoft Press Conference 5:00 p.m. Tonight On the Spot 7:00 p.m. Tuesday, June 15 Nintendo Press Conference 9:00 a.m. Sony Press Conference 12:00 p.m. Live E3 Stage Show 2:00 p.m. LiveCam Tour 2:00 p.m. Tonight On the Spot 7:00 p.m. Wednesday, June 16 Live E3 Stage Show 10:00 a.m. LiveCam Tour 10:00 a.m. Tonight On the Spot 7:00 p.m. Thursday, June 17 Live E3 Stage Show 10:00 a.m. LiveCam Tour 10:00 a.m. Please note that all of the times listed above are in Pacific time. If you live elsewhere in the world, please visit a time-zone co Redigerad 12 juni, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Nu när jag tänker lite snabbt så är det inte så mycket jag ser fram emot. Om jag tänker efter så kanske det kommer fler dock. De jag kommer på nu är Call Of Duty: Black Ops Assassins Creed 3? "Project Natal" Mirrors Edge 2? Mirrors Edge 2 är det jag allra helst vill se, när det kommer till spel som inte annonserats ännu. Och CoD Black Ops vill jag gärna se mer av. Så, yeah. Men jao. Det är ju då Microsofts Press jag längtar till. Det blir väl automatiskt så att man helst vill se den press som berör den konsoll man själv äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Blir det nån livesändning i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Blir det nån livesändning i år? Japp, jag har uppdaterat första inlägget i tråden med tider och var man kan se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 (redigerad) nvm Redigerad 12 juni, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Hoppas att få höra lite mer om Mafia 2 och Formula 2010 samt Black Ops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Hoppas det kommer ny info om L.A. Noire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 hoppas om mycket info om gran turismo 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Hoppas att Rockstar visar upp Agent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Hoppas att Rockstar visar upp Agent. Rockstar är inte på plats alls. Möjligen att Sony visar upp Agent, men det är inte troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2010 Rockstar är inte på plats alls. Möjligen att Sony visar upp Agent, men det är inte troligt. Oj, syftade på Sonys presskonferens. Chansen är liten, men jag tycker ändå att det är dags att visa upp det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Microsoft Killed It! Trots att jag är en relativt hardcore gamer så blev jag jävligt sugen på Kinect. Och 360 Slim såg jävligt nice ut, och har mycket bra 'prestanda'... 250GB HDD och WiFi inbyggt. Great stuff! Och att dom går ut och säger att den kommer att shippas den här veckan (I USA då... Kommer runt den 16 Juli i Europa) är ju inte att leka med! Kinect såg mycket bättre ut än jag någonsin hade förväntat mig. Det är nog en stor del till varför jag blev så sugen. Kinect Aventures såg ut att vara ett jäkligt kul spel, och att bara ha en Kinect så man kan ha video chat, styra med handen, eller någonting sådant är ju Ace. Dessutom så släpps den väl förmodligen bundlad med Kinect Sports, vilket lär vara rätt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Jag lär köpa en 360 endast för Kinect, när får priset avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Jag lär köpa en 360 endast för Kinect, när får priset avgöra. Skill! Vad är det som lockar med det då? Något utav de där spelen eller bara att du kan navigera genom att vifta med händerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Skill! Vad är det som lockar med det då? Något utav de där spelen eller bara att du kan navigera genom att vifta med händerna? Eller.. är Kinect och Project Natal samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Eller.. är Kinect och Project Natal samma sak? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Kinect förstörde hela saken, hatar skiten. Bullshit! Lite rolig sak http://www.youtube.com/watch?v=nB_GMm5qxpM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts