Jump to content

E3


Grumpy
 Share

Recommended Posts

Milo Project

Kusligt imponerande. En klar milstolpe inför framtiden.

Project Natal

Ser aldeles för bra ut för att vara sant. Jag liksom väntade mig att se en skyllt där det stod att det hela var ett skämt. Känns omöjligt att det kan funka så men ändå påstår M$ att det är just hur det kommer funka.

HALO: Reach (XBox 360)

Prequel till den populära HALO-serien och spelet de flesta HALO fans har väntat på.

E3 trailer

Metal Gear Solid: Rising (XBox 360)

Spin-off till Metal Gear Solid 4.

E3 teaser

Alan Wake (XBox 360)

Psyckologisk skräck-thriller spel.

Det hade förutspåtts att de skulle vara tvugna att visa gameplay från spelet i år för att behålla intresset och mycket riktigt...

E3 gameplay

Star Wars: The Old Republic

Star Wars MMORPG av Bioware.

E3 trailer

Splinter Cell: Conviction

(Spoilervarning för händelser i tidigare spel)

E3 trailer

E3 gameplay

Ser mycket lovande ut. :mellow:

HALO 3: ODST

HALO 3 expansionen.

E3 trailer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den börjar väl halv?

Nepp. Den började vid 2.00

Men det gör inget om att, för de har inte visat något fören nu. De pratade bara om Statisktsiffror och så pratade den om spelet Avatar i 13 minuter. Nu nu visar de en trailer och gameplay från Red Steel 2 till Wii!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ubisoft är fail, de har bara visat 2 spel av värde (tre om man räknar med splinter cell men det vara samma demo som de visade på MS presskonferens) och de spelen var Red Steel 2 och så AC2 som de visar nu. Resten av tiden har de pratat om försäljningssiffror, avatar och Petz till Wii och DS..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ubisoft är fail, de har bara visat 2 spel av värde (tre om man räknar med splinter cell men det vara samma demo som de visade på MS presskonferens) och de spelen var Red Steel 2 och så AC2 som de visar nu. Resten av tiden har de pratat om försäljningssiffror, avatar och Petz till Wii och DS..

Håller med. Det var inte spännande alls. Endast AC2 var någonting enligt mig.

IGN failar också. Delvis så stog det att Ubisofts skulle börja 2:30, men så börjar den två. Och när jag väl försöker gå in på streamen (testade säkert 7-8 gånger) så kraschar Firefox.

Nej. Nu är det tisdag och torsdag som gäller. Sonys presskonferens och sedan MW2 på torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Det var inte spännande alls. Endast AC2 var någonting enligt mig.

IGN failar också. Delvis så stog det att Ubisofts skulle börja 2:30, men så börjar den två. Och när jag väl försöker gå in på streamen (testade säkert 7-8 gånger) så kraschar Firefox.

Nej. Nu är det tisdag och torsdag som gäller. Sonys presskonferens och sedan MW2 på torsdag.

Du har tur som missade början, tråkigare intro till en presskonferens får man leta efter.

Man måste ju se Nintendo nu ikväll vid 18.00 också. Se om de failar lika mycket som förra året. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har tur som missade början, tråkigare intro till en presskonferens får man leta efter.

Man måste ju se Nintendo nu ikväll vid 18.00 också. Se om de failar lika mycket som förra året. :D

Snart är det dags. Hoppas de går mer åt hardcore hållet iår och att inte Cammy är med i år (tanten som var så störig förra året, och tjafsade om sin snowbordolycka).

Nytt 2D Mario visas upp nu!!!!!! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan, då kan du ju lika gärna säga att LBP är ett ripoff på det första Mario. De är båda sidescrolling!

Det jag menar är att jag blev långt ifrån imponerad av detta och tycker det är synd att Nintendo har tagit ett gammalt koncept utan att ha gjort några märkbara förbättringar. Ok, nu har jag bara sett 1 minut gameplay av detta men mitt första intryck var att det var ett riktigt stelt spel :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag menar är att jag blev långt ifrån imponerad av detta och tycker det är synd att Nintendo har tagit ett gammalt koncept utan att ha gjort några märkbara förbättringar. Ok, nu har jag bara sett 1 minut gameplay av detta men mitt första intryck var att det var ett riktigt stelt spel :confused:

Jag tycker att det ser ut som ett vanligt 2D Mario spel. Sen är det väl en tidig build av spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker Sonys känns ganska trist. För mycket prat och lite tjat. Visar inte så mycket som är intressant enligt mig heller.

Well. Agent såg ju väldigt intressant ut också. R* North :confused:

Ännu en anledning att skaffa en Ps3.

Sonys / PS3's motion controller verkar ju äga ut Wii'n stenhårt. ´Troligtvis inte Natal, men de verkar ju inte riktigt ha samma målgrupp. Och Sony presenterar ju den här på ett annorlunda sätt. Riktigt skoj.

Edit: Ja pilbåge! Ser ju ut precis som man trodde att Wii'n skulle vara från första början. Real time tracking också.

Mycket bättre än Wii. Kommer det bara mer barnvänliga spel med den där till PS3'n så ser jag ingen anledning för Wii'n att fortsätta vara så populär... För att den är vit? Knappast.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...