Jump to content

E3


Grumpy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu pratar de ju om Instant TV, skulle vi i Sverige också få det?

Det var något av det vi skulle få, såg vår flagga, men kommer inte ihåg vad det var, tror det var filmer&tv-program, dock inte det där med live-TV, det var bara för UK och Irland tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var okej. Men kolla på när de körde bilspelet, måste var oskönt och tråkigt att inte ha något att hålla i när man "styr".

Samtidigt kan du ju greppa tag i vad som helst och hålla i.

Anyways, dags att släppa datorn lite och vänta in EA, hoppas på bra saker från dem också, Microsoft öppnade verkligen upp stort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var jävligt imponerad till en början där, men sista halvtimmen drog ner intrycket något. Är väldigt delad till huruvida rörelsestyrda spel verkligen bidrar till så mycket, visst, det finns det säkert, men det som Molineux visade var saker jag aldrig skulle vilja göra i ett spel. Ja, det är ruggigt coolt att det går, men jag är tveksam till om det går att göra roliga spel på det. Framtiden får utvisa det. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Samtidigt kan du ju greppa tag i vad som helst och hålla i.

Anyways, dags att släppa datorn lite och vänta in EA, hoppas på bra saker från dem också, Microsoft öppnade verkligen upp stort.

Svårt att slå det här. Milo var rätt imponerande men jag tvivlar på att det kommer att fungerar.

Var jävligt imponerad till en början där, men sista halvtimmen drog ner intrycket något. Är väldigt delad till huruvida rörelsestyrda spel verkligen bidrar till så mycket, visst, det finns det säkert, men det som Molineux visade var saker jag aldrig skulle vilja göra i ett spel. Ja, det är ruggigt coolt att det går, men jag är tveksam till om det går att göra roliga spel på det. Framtiden får utvisa det. :mellow:

Ja. Och den här virtuella personen Milo, hur roligt kommer det att vara? Ungefär som Avatars, men lekar runt med det i 10-20 minuter en gång i månaden.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt att slå det här. Milo var rätt imponerande men jag tvivlar på att det kommer att fungerar.

Ja. Och den här virtuella personen Milo, hur roligt kommer det att vara? Ungefär som Avatars, men lekar runt med det i 10-20 minuter en gång i månaden.

Jag tror inte de storsatsar på just det, utan att de visar att det går, och att det går att göra riktigt bra.

Jag är inte heller speciellt mycket för motion-control, men för de som gör det kan det här bli riktigt bra, och det är ju så mycket mer än bara spel, som de visade.

Sony och Nintendo får ha mycket att komma med för att slå det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såg nyss trailern för crackdown 2 och ja...

sitter här och skakar som fan

OMG!!! :mellow:

EDIT: såg en agility orb :D . och det verkar som dom har kvar samma explosions effekter och dom nya gubbarna ser ju så jävla grymma ut!

edit2: det här året känns plötsligt mycket längre

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har EA's briefing varit i en timme redan eller börjar det nu? Om det har varit, vad har visats?

Nu är det bara en enormt widescreen-video med en massa skit. :mellow:

Edit: Ja det börjar nu. Eller så är det en rebroadcast, men skit samma, jag får ju iaf se det.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uh, flyttade de nyss release-datumet på Fight Night? :mellow:

Jag tror det. En, eller två veckor tidigare? Det är väl bra, för de som hypar det.

Jag såg den där trailern för The Sabotager för några dagar sedan, och nu fick vi se lite gameplay. OMG. "And yes, you will be able to climb the Eiffel Tower"... Lätt köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...