Jump to content

E3


Grumpy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Blir o hålla tummarna för ett release date på gran turismo :naughty:

funderar fan på o köpa prologen nästan

Fast antagligen kommer dom nog bara visa någon skit trailer om ens det, och sen får vi vänta ett år till där dom gör samma grej... jävla spelet kommer aldrig komma ut. 2 år sen prologen kom ut nu

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vad?

Nintendos var rätt tråkig. Golden Eye verkar ju nice, såklart... Men det är ingenting jag skulle köpa en Wii för. En helt okej show med en fin avslutning, men njah. Ingenting som får mig speciellt exhalterad.

wat? Det är ju skit som folk har skrikit om i år och dar. Golden Eye, Kid Icarus, Donkey Kong och nya Zelda. Det är ju gigantiska announcements, så jag ser verkligen inte var du finner det tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag tror att han bara ville visa tjejen som tar av sig tröjan, som du nämnde. :(

Precis.

Jag bryr mig ungefär -12 om de spelen, också. :naughty:

Samma här faktiskt. Dock om Donkey Kong blir bra kan det helt plötsligt bli intressant igen.

Jag förstår dock hur stort ett nytt Zelda måste vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Casuals.

Kallar du oss casual gamer? Lol.

Jag ser mig själv som en hardcore gamer. Jag är dock inte en nintendo-kind-a-guy... Donkey Kong, Kirby och Golden Eye. All nice stuff, men ingenting som får mig att bli helt WOOOOOW. Ingenting som får mig att köpa en Wii. Zelda verkade rätt fail, och det känns som om den serien är lite. Meh. Den var bra back in the days (jag vet att många älskade den. Själv har jag aldrig kört det eller gillat den typen av spel dock), men det var väl mest bara Twilight Princess. Nä. Jag klarar mig utan Nintendo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kallar du oss casual gamer? Lol.

Jag ser mig själv som en hardcore gamer. Jag är dock inte en nintendo-kind-a-guy... Donkey Kong, Kirby och Golden Eye. All nice stuff, men ingenting som får mig att bli helt WOOOOOW. Ingenting som får mig att köpa en Wii. Zelda verkade rätt fail, och det känns som om den serien är lite. Meh. Den var bra back in the days (jag vet att många älskade den. Själv har jag aldrig kört det eller gillat den typen av spel dock), men det var väl mest bara Twilight Princess. Nä. Jag klarar mig utan Nintendo.

Gillar man inte Zelda gillar man inte spel. Du är ingen gamer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kallar du oss casual gamer? Lol.

Jag ser mig själv som en hardcore gamer. Jag är dock inte en nintendo-kind-a-guy... Donkey Kong, Kirby och Golden Eye. All nice stuff, men ingenting som får mig att bli helt WOOOOOW. Ingenting som får mig att köpa en Wii. Zelda verkade rätt fail, och det känns som om den serien är lite. Meh. Den var bra back in the days (jag vet att många älskade den. Själv har jag aldrig kört det eller gillat den typen av spel dock), men det var väl mest bara Twilight Princess. Nä. Jag klarar mig utan Nintendo.

Jag kallar dig en casual gamer, för du verkar inte förstå vilka nyheter det här är.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...