Jump to content

2012


ZcruweN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv, om jag fick välja en viss "undergång för Jorden" så skulle det vara The Four Horsemen of the Apocalypse som Bibeln talar om. Har man lyssnat på Madd Maxxx - The End is Upon Us och är lika störd som jag så kan man inte hålla sig och sluta önska att man får se det någon gång :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag ska alltså på något som maya indianera kom på för 700-900 år sen?

Du skall visa dem respekt. Det var inte för intet de högg huvudet av människor och rullade ned för pyramider för att främja solguden, det var ett avancerat folkslag!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst om en himlakropp som kommer kollidera med jorden på påskdagen 2036. Om exakt 26 år alltså.

Chansen att den träffar jorden är dock en på 10 000 000 eller någonting i den storleksordningen.

Jag tycker det vore fräckt att dö på ett sådant sätt. :) Vilken upplevelse.

Betydligt större chans var det faktiskt. 1 på 5000 om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har läst om en himlakropp som kommer kollidera med jorden på påskdagen 2036. Om exakt 26 år alltså.

Chansen att den träffar jorden är dock en på 10 000 000 eller någonting i den storleksordningen.

Jag tycker det vore fräckt att dö på ett sådant sätt. :P Vilken upplevelse.

Ingen vill ju dö, men jag håller med om att det är det absolut coolaste sättet att dö på! Tänk om vi är dom sista människorna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahah Fallout xD Leva vault hela livet och aldrig få se sol ljus sen lyckas man ta sig ut. Eller vänta nej det blir precis som i Fallout 3 ibörjan^^. Jag har faktist börjat smått undra över detta om det nu stämmer. Men jag tror fortfarande på ett starkt nej. Undrar faktist innan AB börjar skriva om detta.

Vi får väl se när folk börjar ta självmord och så vidare. Spana i skyn, spå i spåkulor etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud vad mycke man har sett och hört om sånt här att de har sagt ett antal års tider Jorden ska gå under. Tror inte på detta samma sak när de sa när vi skulle gå från 1999 till 2000 att det skulle va Jordens undergång. Så ja tror inte på detta blir väl som det vart med BigBang vart stora nyheter och folk tog självmord och så. Ja tror iallafall inte på detta men den som lever får se.

Hahah Fallout xD Leva vault hela livet och aldrig få se sol ljus sen lyckas man ta sig ut. Eller vänta nej det blir precis som i Fallout 3 ibörjan^^. Jag har faktist börjat smått undra över detta om det nu stämmer. Men jag tror fortfarande på ett starkt nej. Undrar faktist innan AB börjar skriva om detta.

Du är fan riktigt jävla rolig. Bli komiker! Har asgarvat ihjäl mig åt dina inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...