Stoffe Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 För mig ses detta påstående som en självklarhet i och med att de källor som citeras har haft rätt i så många andra sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Min bror tog upp detta under middagen för typ 2 dagar sen, jag tror inte på det, men på samma gång så.. vet man ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Själv, om jag fick välja en viss "undergång för Jorden" så skulle det vara The Four Horsemen of the Apocalypse som Bibeln talar om. Har man lyssnat på Madd Maxxx - The End is Upon Us och är lika störd som jag så kan man inte hålla sig och sluta önska att man får se det någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Mayakalendern innehåller också en rad profetior om vissa naturcykler och händelser i framtiden. Men här är det relevanta: Mayakalendern slutar den 21 December 2012. Hihi, då fyller min storebror år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Hihi, då fyller min storebror år. Fin födesledags present för honom då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) Så jag ska alltså tro på något som maya indianera kom på för 700-900 år sen? Redigerad 12 april, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Så jag ska alltså på något som maya indianera kom på för 700-900 år sen? Japp, annars får du inte vara med och leka med oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) Så jag ska alltså på något som maya indianera kom på för 700-900 år sen? Du skall visa dem respekt. Det var inte för intet de högg huvudet av människor och rullade ned för pyramider för att främja solguden, det var ett avancerat folkslag! Redigerad 12 april, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Du skall visa dem respekt. Det var inte för intet de högg huvudet av människor och rullade ned för pyramider för att främja solguden, det var ett avancerat folkslag! Mer avancerade än nutidens människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Mer avancerade än nutidens människor? Jag var oerhört ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Du skall visa dem respekt. Det var inte för intet de högg huvudet av människor och rullade ned för pyramider för att främja solguden, det var ett avancerat folkslag! Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Jag var oerhört ironisk. såg nu att du skrivit "inte för intet" trodde det bara stod "inte". För de var oneklingen ett avancerat folk för sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Jag har läst om en himlakropp som kommer kollidera med jorden på påskdagen 2036. Om exakt 26 år alltså. Chansen att den träffar jorden är dock en på 10 000 000 eller någonting i den storleksordningen. Jag tycker det vore fräckt att dö på ett sådant sätt. Vilken upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Jag har läst om en himlakropp som kommer kollidera med jorden på påskdagen 2036. Om exakt 26 år alltså. Chansen att den träffar jorden är dock en på 10 000 000 eller någonting i den storleksordningen. Jag tycker det vore fräckt att dö på ett sådant sätt. Vilken upplevelse. Betydligt större chans var det faktiskt. 1 på 5000 om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Jag har läst om en himlakropp som kommer kollidera med jorden på påskdagen 2036. Om exakt 26 år alltså. Chansen att den träffar jorden är dock en på 10 000 000 eller någonting i den storleksordningen. Jag tycker det vore fräckt att dö på ett sådant sätt. Vilken upplevelse. Ingen vill ju dö, men jag håller med om att det är det absolut coolaste sättet att dö på! Tänk om vi är dom sista människorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Kom igen att det blir som i fallout. Vill bli en wastelander! JA FALLOUT FTW! --------- Själv tror jag inte att det är helt omöjligt att en himlakropp skulle kunna krocka med jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Hahah Fallout xD Leva vault hela livet och aldrig få se sol ljus sen lyckas man ta sig ut. Eller vänta nej det blir precis som i Fallout 3 ibörjan^^. Jag har faktist börjat smått undra över detta om det nu stämmer. Men jag tror fortfarande på ett starkt nej. Undrar faktist innan AB börjar skriva om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Hahah Fallout xD Leva vault hela livet och aldrig få se sol ljus sen lyckas man ta sig ut. Eller vänta nej det blir precis som i Fallout 3 ibörjan^^. Jag har faktist börjat smått undra över detta om det nu stämmer. Men jag tror fortfarande på ett starkt nej. Undrar faktist innan AB börjar skriva om detta. Vi får väl se när folk börjar ta självmord och så vidare. Spana i skyn, spå i spåkulor etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) Undrar faktist innan AB börjar skriva om detta. Lols. "VÄRLDEN GÅR UNDER ÅR 2012! Ett svenskt forum har redan börjat diskutera världens undergång." Redigerad 12 april, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Gud vad mycke man har sett och hört om sånt här att de har sagt ett antal års tider Jorden ska gå under. Tror inte på detta samma sak när de sa när vi skulle gå från 1999 till 2000 att det skulle va Jordens undergång. Så ja tror inte på detta blir väl som det vart med BigBang vart stora nyheter och folk tog självmord och så. Ja tror iallafall inte på detta men den som lever får se. Hahah Fallout xD Leva vault hela livet och aldrig få se sol ljus sen lyckas man ta sig ut. Eller vänta nej det blir precis som i Fallout 3 ibörjan^^. Jag har faktist börjat smått undra över detta om det nu stämmer. Men jag tror fortfarande på ett starkt nej. Undrar faktist innan AB börjar skriva om detta. Du är fan riktigt jävla rolig. Bli komiker! Har asgarvat ihjäl mig åt dina inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts