Jump to content

Forumträff i sommar - 09! [poll!]


kicken
 Share

Forumträff 2009  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Well, för att det ska bli så demokratiskt som möjligt så är det äntligen dags med en poll där ni kan rösta om var forumträffen ska äga rum och när ni helst skulle tänka er att komma.

  • Alternativen för platsen är som sagt Stockholm och Öland (stad/ställe lär diskuteras närmare om Öland går vinnande ur striden). Även ett alternativ för er som vill se en forumträff på annat håll.
  • Datumen har jag fixat i tiodagars-intervaller. För er som kan i princip när som helst så finns även det alternativet. Jag har även fixat så man kan rösta på fler än ett datum. Det blir nog bäst så!

Jag och många andra skulle uppskatta om bara forumiter som har tänkt sig att komma röstar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer bara om det blir i Norrköping, om det blir det så kan jag fixa dricka till alla som vill ha, billigt :cry:

(och andra roliga saker som vissa kanske är intresserad av att köpa)

jag är din kompis

Edit: På en mer seriös notering så tycker jag det låter trevligt, men tror inte att jag kommer om det inte blir relativt nära där jag bor.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Info:

Jag låter pollen stå öppen över påsklovet (som för de flesta är veckan som kommer nu - start fr.o.m 6/4), sedan öppnar jag en ny poll med de tre datum som fått flest röster och att man endast kan välja ett alternativ. Det kommer även upp en fråga om man vill att forumträffen ska äga rum under Öland Roots. Kom ihåg att det inte är jag som anordnar träffen, utan allting beror på er medlemmar. Det är ni som måste ta initiativet i sommar för att något ska bli av. Så länge datumet blir spikat så snart som möjligt kan vi börja planera vidare!

Ni som ännu inte röstat, ta tillfället att rösta nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...