Jump to content

Forumträff i sommar - 09! [poll!]


kicken
 Share

Forumträff 2009  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Aningen försenad, men jag tänkte dra upp den här igen. Jag tänker låta den vara upp tre dagar till för att få avslutande röster. Om det blir Stockholm som vinner, så är det även i Stockholm vi kommer ha forumträffen och vice versa. Noggrannare datum kommer i nästa tråd. Det är väldigt noga att alla förberedelser följs nu, vi vill inte att det ska bli som förra året! Ta initiativet ni med!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aningen försenad, men jag tänkte dra upp den här igen. Jag tänker låta den vara upp tre dagar till för att få avslutande röster. Om det blir Stockholm som vinner, så är det även i Stockholm vi kommer ha forumträffen och vice versa. Noggrannare datum kommer i nästa tråd. Det är väldigt noga att alla förberedelser följs nu, vi vill inte att det ska bli som förra året! Ta initiativet ni med!

Eftersom det är så jämnt mellan Stockholm och Öland borde det göras en ny omröstning, precis som R2 säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...