Jump to content

Modern Warfare 2


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 691
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har de gjort AKn starkare? Förut när jag spelade för typ 2 patcher sedan så var inte AKn så stark. Eller så är det bara jag som inte har spelat nog mycket med den, eftersom jag blev rank 70 idag.

Jag tyckte att AK-47 var ganska lika i damage jämfört med de andra assault-rifles. Fast jag körde bara med den genom level 70 så jag vet inte säkert.

------------

Är i prestige nu och har lagt upp det så nu med FAMAS att jag klarar Marksman VII samtidigt som Master I (prestige), ger 20000 XP, och dessutom klarar jag Stopping Power Pro V och Sleight of Hand Pro V på samma kill, så sammanlagt får jag 40000 XP på en kill med FAMAS. Najs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade knappt med AK-47:an (1 match på Estate), så jag gillade den inte riktigt eftersom jag inte hann vänja mig. Tyckte mest att den var lite jobbig, och inget speciellt i jämförelse med M4A1 eller ACR.

Har förövrigt kört ganska flitigt med M4A1 sedan jag gick in i prestige. Nästa gång jag kör kommer jag att få 20000 exp första killen med den, då jag får 1000 kills. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte att AK-47 var ganska lika i damage jämfört med de andra assault-rifles. Fast jag körde bara med den genom level 70 så jag vet inte säkert.

------------

Är i prestige nu och har lagt upp det så nu med FAMAS att jag klarar Marksman VII samtidigt som Master I (prestige), ger 20000 XP, och dessutom klarar jag Stopping Power Pro V och Sleight of Hand Pro V på samma kill, så sammanlagt får jag 40000 XP på en kill med FAMAS. Najs.

Jag har också fått 40000 XP i en match (blev inga fler challenges än så)... Ganska kul att lägga upp det sådär ändå =) Hade precis levlat upp och så levlade jag upp igen efter den matchen, trots att jag bara fick fem kills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför blir jag utkastad ur varenda jävla game lobby så fort matchen tar slut? När man ska in i lobbyn igen kommer jag till menyn istället. Jag kan trycka F1 för att se game summary men jag cill ju spela vidare på samma server................................................................................! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, okej. IW har förövrigt fungerat ganska dåligt för mig de senaste dagarna. Kanske beror på updaten, men jag tycker att det tar lite väl lång tid att komma in i en match ibland. Antingen kan man inte connecta till hosten, eller så stänger lobbyn. Väldigt irriterande. Det har också gått väldigt dåligt när jag spelat idag. :lol:

Jaja, nu har jag gnällt klart. Fick Raffica förut idag och hade tänkt fixa akimbo med den.

Förresten vill jag tipsa om Machinimas YouTube-kanal Machinimarespawn. Där finns massor av MW2-filmer med kommentarer som är ganska underhållande att kolla på. Man kan även få en del tips (visserligen ofta ganska uppenbara, men iallafall). :)

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade precis sjukaste rundan, EVER!

1. Jag rushade till bomben, fick first blood.

2. Hoppade ner för bron och sprang runt till deras target.

3. Plantade bomben och satte mig i en buske.

4. Dödade 5 pers som kom för att defusa den.

5. BOOM! Win!

post-3900-1265812350_thumb.jpg

Fick våldta kvalitén för att kunna lägga upp den.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...