Jump to content

GTASajten Song Contest '09 - Pollen


VickeX
 Share

Rösta på den forumit du tycker har sjungit bäst  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vill rösta på Boomer (rolig samtidigt som den känns seriös, och du sjunger inte speciellt dåligt heller) eller Xstreem (extremt skönt gung bara, och din dialekt passar jättebra in), men jag tror jag måste rösta på Henkibojj. Jag nästan känner hur svårt det ska vara att sjunga låten. Dessutom så trodde jag inte att han var så bra på att sjunga, såklart.

Måste också säga om Weeners låt, att det nog var det bästa av honom jag hört. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, fyfan :wub: Mindes inte att det var så falskt på sina håll som det faktiskt är, jag gjorde ju som sagt det sista på en gång och då blev jag väl så trött på omtagningar att jag tyckte det dög. Då. :mellow:2:08-2:34 är ju förjävligt.

Jag får skylla på att den går jävligt högt och att jag egentligen är bas. Men vad gör man inte för forumet. Eller nåt. :D

Weeners var ju bra på riktigt! Jag väntade mig en töntrolig ballad men vafanken, det här var ju faktiskt en riktig produktion. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeay, bra skörd!

Skönt att se att ni vågar bjuda på er själva, och inget bidrag var dåligt, tvärtom. Kul att de stack ut rätt mycket från varandra också. Äsch vad svårt! Men Boomer. För att man inte behöver ha en silkeslen sångröst för att underhålla!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeay, bra skörd!

Skönt att se att ni vågar bjuda på er själva, och inget bidrag var dåligt, tvärtom. Kul att de stack ut rätt mycket från varandra också. Äsch vad svårt! Men Boomer. För att man inte behöver ha en silkeslen sångröst för att underhålla!

Boomer får min röst! Stog mellan Martin och boomer, men Boomer överaskade med humorn. Må bäste man vinna! D:

Awww, you guys. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...