Jump to content

Choklad


L_Voll
 Share

Recommended Posts

Fy fan vilken jobbig tråd, varför varför varför läste jag den. :D

Har ett löfte med mig själv att jag inte får äta något sånt här förens 18 Maj. Och så snubblar man in i en sånhär jävla tråd.

Ska inte Pringles-tråden, lösgodis-tråden, Esterellas Jordnötsringar-tråden och Coca Cola-tråden komma snart också, så jag får lida ännu mer.

HELVETE!

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dumle.. Mmm! Speciellt den lite nyare Dumle Snacks. Satan vad god den är, för god faktist så man slänger i sig hela påsen innan man insett att man ville njuta.

Håller med. Synd bara att mår så jädrans illa av den efteråt. :P

Jag saknar Dumle Banan förresten. :(

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För någon vecka sen prövade jag en tugga av min polares Pigall och tyckte inte att det var något särskilt. Senare köpte jag en själv, och nu har jag hamnat i ett djupt Pigallberoende. Satan vad goda de är!

Edit:

De här två är väldigt goda med:

kinder_1089106_1.jpg

mars-delight-big_1089106_2.jpg

Kinder är godast, men när inte de finns så köper jag Delight istället.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För någon vecka sen prövade jag en tugga av min polares Pigall och tyckte inte att det var något särskilt. Senare köpte jag en själv, och nu har jag hamnat i ett djupt Pigallberoende. Satan vad goda de är!

Stod på ica idag och råkade fästa blicken på en sådan. Kom direkt att tänka på ditt inlägg och köpte en för att testa. De var riktigt goda faktiskt!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...