Jump to content

Playstation home


Vice.
 Share

Recommended Posts

Ice Breaker-Beanie Hat - Beat Level 5

Ice Breaker-Pants - Beat Level 13

Ice Breaker-Penguin Ornament/Trophy - Beat Level 20

Ice Breaker-Shirt - Beat Level 8

Ice Breaker-Shoes - Beat Level 16

Ice Breaker buggade sig för mig på level 12. :)

Jag brukar stå i min mössa och t-shirt och dansa vid Ice Breaker-spelen. :lol:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 196
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Har ju kommit sjukt nya ställen!!!

Det finns nu ett Resident evil ställe man kan åka till. Sjukt grymt! Även en hel del andra spelrelaterade platser som man kan besöka. Någon som är sugen på att träffas i Home ikväll och utforska platserna tillsammans? Och kanske tävla i redbull race, helikopter etc?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ju kommit sjukt nya ställen!!!

Det finns nu ett Resident evil ställe man kan åka till. Sjukt grymt! Även en hel del andra spelrelaterade platser som man kan besöka. Någon som är sugen på att träffas i Home ikväll och utforska platserna tillsammans? Och kanske tävla i redbull race, helikopter etc?

Så ser jag det 13 timmar senare..

Men jag är helt klart på imorgon om du vill :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuka priser de har på Home.Väntar de sig verkligen att folk ska betala 8-20 kr för kläder och möbler eller 45 kr för ett hus?

Ska bli intrasant att se vad Resident Evil 5 studion har att erbjuda när den öppnar helt.

Läste att i USA har de en massa fler spel studio som inte vi har. Som Uncharted. Varför? Varför får inte vi också de ställena?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjuka priser de har på Home.Väntar de sig verkligen att folk ska betala 8-20 kr för kläder och möbler eller 45 kr för ett hus?

Ska bli intrasant att se vad Resident Evil 5 studion har att erbjuda när den öppnar helt.

Läste att i USA har de en massa fler spel studio som inte vi har. Som Uncharted. Varför? Varför får inte vi också de ställena?

Varför vet jag inte, men det är ju likadant på PSN, USA och Asien har mycket mer saker än vi har.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De sakerna kommer säkert hit med, men det är surt att behöva vänta.

Hade aldrig lagt pengar på saker i home (förutom ett klubbhus till oss. men bara om intresse finns).

Men skall man inte kunna tjäna "pengar" genom spel som man sedan kan använda i Home? Eller har jag missuppfattat helt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...