Jump to content

Playstation home


Vice.
 Share

Recommended Posts

Är det mycket nytt nu i öppen beta? Har inte varit inne på Home på flera dagar, inte heller uppdaterat till den nya betan. Får väl ta mig tid och göra det senare idag.

Inget nytt. =/

Kolla sjukt noga och frågade en massa folk igår. Nada.

Men de uppdaterar varje torsdag, och därför blev det inget nytt igår. Men nästa torsdag.

Den enda förändringen är att allt kostar nu. Minst 8:- per sak. Så jag hoppas att du köpt mycket då det var gratis. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 196
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inget nytt. =/

Kolla sjukt noga och frågade en massa folk igår. Nada.

Men de uppdaterar varje torsdag, och därför blev det inget nytt igår. Men nästa torsdag.

Den enda förändringen är att allt kostar nu. Minst 8:- per sak. Så jag hoppas att du köpt mycket då det var gratis. =)

8kr? Samma valuta som vi har? Eller någon in-game valuta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att Home, precis som alla andra f2p, tar betalt för vissa "finare" saker. Exklusiva kläder, möbler mm. Eller hur?

EDIT: :( Tryckte bara på reply när jag kom in i tråden. Såg inte att ni just skrivit allt om det. Shit vad drygt. De har mage att sätta ett ashögt pris på sin konsoll och sen ta betalt inne i sitt eget spel. Sony = Greeeeedy bastards.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att Home, precis som alla andra f2p, tar betalt för vissa "finare" saker. Exklusiva kläder, möbler mm. Eller hur?

EDIT: :( Tryckte bara på reply när jag kom in i tråden. Såg inte att ni just skrivit allt om det. Shit vad drygt. De har mage att sätta ett ashögt pris på sin konsoll och sen ta betalt inne i sitt eget spel. Sony = Greeeeedy bastards.

Man skulle väl kunna köpa med sina trofépoäng också väl?

Edit: Wikipedia säger:

This avatar will get their own virtual apartment space (called a "HomeSpace"), which can then be adorned with items users can receive in several different ways.

Jag tolkar det som att man inte behöver betala, utan det är väl mer om man är lat?

Edit: Jävla fakking... Jag kommer fortfarande inte in!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad glad över att du slipper betala för att köra online...

Jo det är ju klart. Men endå. Vore ju bra om man kunde betala med trophypoäng. Ju bättre spelare man är ju snyggare grejer får man.

Kostar det 8 kr att ladda ner det med? Eller är det bara saker inne i Home som kostar?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är ju klart. Men endå. Vore ju bra om man kunde betala med trophypoäng. Ju bättre spelare man är ju snyggare grejer får man.

Kostar det 8 kr att ladda ner det med? Eller är det bara saker inne i Home som kostar?

HOME ÄR GRATIS.

Saker inne i Home kostar olika mycket.

T.ex kostar ett Summer House 45kr, medans en soffa kostar 8kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...