Jump to content

Playstation home


Vice.
 Share

Recommended Posts

Varför gör ni inte så att ni väntar och ser när det kommer ut och innan ni laddar hem det (antar att man får göra på det viset) så tar ni bort eran beta.

Men ja kanske

surt bara att losa sin fina gubbe. =(

Tror det är skitsamma. Man uppdaterar i alla fall. Ingen som vet om man hade en beta från början eller ej.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 196
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den öppna betan ska ju komma idag men det är ju amerikanska tider så antagligen blir det lite senare för oss, i expect.

Vad är klockan där nu då? Vill ju ha betan >_>

Jag startade upp Home nyss.

Den drog ner 1.03 uppdatering, men det gick inte att logga in. :)

Vill hem, vill hem, vill hem...

Oroa dig inte, var så för mig med när 1.02 kom. Det kommer funka igen om nån minut. =)

HOME är så j*vla bäst!

Sjukt kul. Träffade en italienare i går, sjukt trevlig. Home är nog det bästa som har hänt Playstation!!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddar man bara ner det på PS store? När jag tittade innan så kom jag inte ens in där, antar att dom gjorde uppdatering då.

Samma här. Jag hoppades att de lade in Home då men det var bara lite nya videos och spel.

Jag tror att orsaken ni inte kommer in nu är att de just nu håller på att starta upp Public Beta och troligen fick stänga ned Home ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här. Jag hoppades att de lade in Home då men det var bara lite nya videos och spel.

Jag tror att orsaken ni inte kommer in nu är att de just nu håller på att starta upp Public Beta och troligen fick stänga ned Home ett tag.

Dom kunde ju lagt in Home på samma gång då :(

Men laddar man bara ner public betan från ps store när den släpps? Eftersom jag har closed beta så kommer den nog inte bara poppa dit liksom, om ni förstår :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OK, skapa en tjej var nopg ingen bra idé. Nu är alla kåta tonåringar på mig och flörtar med mig och ger mig opassande förslag och försökte våldta mig genom att dansa på mig. :( Träffade iallafall en snäll kille som inte blev sur när sanningen kom ut. ;)

Har tre karaktärer nu! :P

En vanlig, som ser så lik ut mig som möjligt.

En "Peddogubbe". OCh en skitfet äckeltjej. Underbart att gå fram hårt sminkad, fet med fula kläder och säga: Hi can u b the father of my children! xD

Superkul att fula sig med folk. Men det kanske bara är jag som har dålig humor!? :(

Sök upp klubben "gtasajt" och ansök om medlemskap. Accepterar direkt när jag kommer hem idag. Vu har Klubbhus mm. mitt id är vice_c

Btw: Varje torsdag uppdateras affärer, och biografer! =)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...