Jump to content

Playstation home


Vice.
 Share

Recommended Posts

Jag har startat en gtasajten clubb. Jag skickade invite, acceptera och du är med i clubben och kan komma in i vårt clubbhus.

Har inviten försvunnit sök på gtasajt så hittar du den.

Eller så skickar jag en ny. =)

Okej jag ska göra det när jag har tillgång till ps3t just nu så sitter brosan vid det.

Hittade förresten detta när jag googlade lite:

http://www.ps3forums.com/showthread.php?p=3542190

Det är dock översatt med google translator från något språk till engelska så det är ganska dålig engelska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 196
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Källa på båda påståendena?

Det med BAN har jag ingen riktig källa på utan det var en respons på en artikel om att man enkelt kunde dela med sig av betan där någon kritiserade artiklen för att de inte nämde att risken var BAN för det hade hänt folk som delat med sig av Killzone 2 betan men troligen hade folk stulit deras konton istället då.

Men jag tar det säkra före det osäkra.

Det andra är bara att Sony har sagt att den öppna betan kommer släppas innan den 25:e. Läste det på Wikipedia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det med BAN har jag ingen riktig källa på utan det var en respons på en artikel om att man enkelt kunde dela med sig av betan där någon kritiserade artiklen för att de inte nämde att risken var BAN för det hade hänt folk som delat med sig av Killzone 2 betan men troligen hade folk stulit deras konton istället då.

Men jag tar det säkra före det osäkra.

Det andra är bara att Sony har sagt att den öppna betan kommer släppas innan den 25:e. Läste det på Wikipedia.

25: dec?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jooo klart jag vill =D Har inte varit på Home på typ några dagar :D Men jag loggar in imorgon efter jobb och accepterar, sorry att jag inte gjort det än :whistling:

Inga problem. Kul att du joinar, spana in vårt klubbhus. =D

Inte så fint än, men det kommer. Och jag tror att det blir mer aktivitet där när Home släpps officielt.

På tal och att det släpps. Jag har ingen konstaterad pålitlig källa, men, han verkar väldigt insatt och pålitlig.

Jag stötte ihop med en snubbe på Home för ett par dagar sedan. Började fula mig med honom, och han spelade med osv. Så träffades vi på lite då och då blev lite mer seriösa.

Så har han de sanaste gångerna berättat olika detaljer om home. Tydligen är han god vän med en av utvecklarna av Home som bor i Uk.

Och tydligen skall denna person ha sagt att Home släpps till alla den 17/12.

Som sagt, har inget som bevisar på att han är en pålitlig källa. Men han verkar efter att ha berättat så mycket de gånger vi träffats, vara ganska så insatt i Home. Så jag hoppas han har rätt.

Alltså; kolla av ert playstation den 17/12, onsdag nästa vecka.

Har han rätt, släpps det då. Och då skall vi faen fira ihop! Då måste vi ha en gtasajten HOME-träff!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...